ronlight
basket (0)

עוברים לבית חדש? 10 מוצרי חשמל שצריכים בכל בית

מה היינו עושים בלי מוצרי החשמל של העידן המודרני שהופכים את החיים של כולנו לנוחים, נעימים ופשוטים הרבה יותר? בין אם מדובר על מוצרים שעוזרים לנו בבישול, בניקיון או בית או פשוט כאלה שמפנים עבורנו זמן רב, מכשירי חשמל חכמים ואיכותיים זה משהו שתמיד טוב שיהיה בבית. אז אם אתם עוברים בקרוב לבית חדש (וגם אם לא, וסתם בא לכם להתפנק ולהתחדש), זה הזמן המושלם להכיר מוצרי חשמל מומלצים שכדאי שיהיה בכל בית.

 

מיקסר ידני חשמלי

אז אם כבר החלטנו להיכנס למטבח, למה לא להפוך את החוויה להכי טובה ומקצועית שיש? עם מיקסר ידני חשמלי מדגם Bear 300W כל אפייה יכולה להפוך לחוויה של ממש. הוא מגיע עם מנוע חזק ועמיד שעשוי נחושת טהורה, 5 מהירויות שונות עם פונקציית BOOST, זוג מקצפים וזוג ווי לישה מפלדת אל חלד ועל אף כל זאת הוא שקט וקומפקטי במיוחד.

היתרון במכשיר המצוין הזה הוא שניתן לעבד באמצעותו עד 800 גרם של בלילת קמח ומים, כך שאם מדובר ביום אפייה רציני ובמיוחד על אירוח בהיקף גדול יחסית, הוא יהפוך את החיים לקלים הרבה יותר וכנראה גם יעזור להגדיל את מניין המחמאות על המאפים שתכינו.

 

סיר טיגון ללא שמן

אפייה זה נהדר, אבל מה לגבי הבישול היומיומי שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים בבית? המכשיר הנפלא הזה לא רק הופך את תהליך הבישול לקל, מהיר ויעיל הרבה יותר, אלא עוזר לנו להכין אוכל הרבה יותר בריא. סיר טיגון ללא שמן Bear 5.5L מאפשר להכין את כל המאכלים המטוגנים ללא שמן כלל או עם כמות קטנה של שמן בלבד (25 אחוזים מהכמות הרגילה יספיקו). הוא מגיע עם מגוון תוכניות מוכנות מראש לסוגים שונים של מנות כמו דגים, צ'יפס, בשר, ירקות וכו', ומסך מגע דיגיטלי נוח לשימוש. כמו כן הוא מקצר באופן משמעותי את כל תהליך הבישול ומגיע עם מנגנון נוח וחכם לכיבוי עצמי בטמפרטורות גבוהות.

 

קוצץ ירקות חשמלי

אין ספק שקוצץ ירקות חשמלי הוא מוצר בגדר חובה בכל מטבח, בטח אם אתם אוהבים לבשל. באמצעות המכשיר הזה ניתן לקצוץ פחות או יותר כל דבר - ירקות, פירות, בשר, דגים, לחם ומוצרים יבשים ועוד, כל זאת בזכות סכיני פלדה עוצמתיות וחזקות. בעזרת מכשיר כזה ניתן להכין ממרחים, סלטים, קציצות, אפילו כל מיני קרמים לקינוחים והוא מקצר את פעולת ההכנה בחצי לפחות. שימי לב שהמכשירים האיכותיים מגיעים תמיד עם מנגנון לכיבוי עצמי בעת חימום יתר וכן מצבי פעולה שקטים וחדים במיוחד.

 

שואב אבק שוטף

לטאטא, להתכופף להרים את הלכלוך, למלא דלי עם המים, לגרוף הכל החוצה ולעבור אחר כך עם סמרטוט יבש - לא נמאס? שואב אבק שוטף הוא בשורה של ממש בתחום של ניקיון הבית, הוא חוסך הרבה מאז זמן יקר ומאמץ ומאפשר לנו ליהנות מבית נקי ונעים באופן רציף למדי. זו הסיבה אגב שהוא מומלץ לכולם ולא רק כשעוברים לדירה חדשה.

הוא מסיר ביעילות את כל סוגי הלכלוכים, מגיע עם מסך LED לשליטה נוחה ומכלים נפרדים למים נקיים ומלוכלכים ועם סוללה נטענת לטעינה מהירה במיוחד. במקום להפריד את כל פעולות הניקיון, המכשיר הנפלא הזה מרכז אותן יחד ומקל עלינו באופן משמעותי למדי.

 

מסחטת מיצים

מסחטת מיצים היא מכשיר מצוין שיאפשר לכם להנות ממיץ סחוט וטרי על המקום בלי לצאת מהבית. מסחטות המיצים האיכותיות עובדות בשיטה של כבישה קרה וסוחטות את כל המיץ מהפרי בשלמותו ללא צורך לחתוך אותו או לעבד אותו בשום צורה אחרת. כמו כן שווה לדעת שעם מסחטה טובה באמת אפשר ליהנות לא רק ממיצים טריים בכל יום, אלא גם משייקים מפנקים ואפילו מגלידות טעימות. תסמכי עלינו שזה מסוג הדברים שברגע שמתרגלים אליהם, קשה מאד לחיות בלעדיהם.

 

שואב אבק רובוטי

אז דיברנו על השואבים השוטפים הנפלאים, אבל מה לגבי הניקיון היומיומי והבסיסי של הבית שצריך להקפיד עליו תמיד? ובכן, ברור לכל שזה משהו שעשוי להיות מעט מעצבן, ובדיוק בגלל זה שווה לשקול את האפשרות של שואב אבק רובוטי אוטומטי. הוא בעצם יסגור את כל הפינות וידאג לניקיון יומי של כל הבית, כאשר ניתן כמובן להגדיר עבורו אזורי ניקוי ושעות הפעלה. אם תרצו גם ניגוב רטוב קל, אפשר למצוא היום שואבי אבק רובוטיים שמגיעים גם עם פעולת שטיפה בסיסית.

 

שעון מעורר חכם

רובנו רגילים לדאוג להשכמות של עצמנו באמצעות השעון המעורר בטלפון החכם שלנו. אנחנו עושים זאת למרות שכולנו יודעים עד כמה זה לא נוח ושזה גורם לנו לפספס השכמות הרבה מאד פעמים. שעון מעורר חכם הוא מוצר בסיסי ונהדר שכדאי שיהיה בכל בית. הוא מגיע עם חיבור לבלוטוס', אפשרות טעינה אלחוטית ונגן מוסיקה נוח לשימוש, וכן הוא מתחבר גם לטלפונים חכמים ואפילו לטאבלטים. העובדה כי מדובר על מכשיר אלחוטי הופכת אותו לנוח במיוחד לשימוש גם מחוץ לבית בעת הצורך, ובעזרת נגן המוזיקה גם אפשר להתעורר בצורה נעימה וכיפית הרבה יותר בהשוואה לצלצול המעצבן של הטלפון.

 

בלנדר מוט

אין ספק שבלנדר הוא מוצר בסיסי וחשוב ביותר בכל בית, אבל נראה שהרבה אנשים רוצים גם להכין מרקים טעימים או תבשילים מרוסקים ובשביל כך צריך בלנדר מוט ולא בלנדר רגיל. באמצעותו אפשר להכין מגוון של מאכלים שונים ובעיקר מרקים, שאתם רוצים לטחון ולהפוך לסמיכים וטעימים במיוחד.

 

מיקרוגל משולב תנור

מדובר בלי שום ספק בטרנד החם ביותר בעולם המטבחים כיום - תנור משולב מיקרוגל שגם חוסך הרבה מקום וגם מאפשר לנו ליהנות מאוכל טרי וטעים בכל פעם מחדש. התנורים הללו כוללים מגוון תוכניות שונות לאפייה וכן תוכניות חימום שונות, וחשוב לדעת שהחימום שלו הוא יעיל ואיכותי הרבה יותר משל מיקרוגל רגיל. העיצוב הוא כמובן עיצוב של תנור, כך שזה לא פוגע או משנה את המראה של המטבח.

 

מקרן קול

אם כבר רואים טלוויזיה וסרטים, למה לא לעשות את זה בסטייל? עם מקרן קול איכותי שמתחבר לכל מסך טלוויזיה כמעט, ניתן ליהנות מסאונד היקפי עוצמתי ולחוות חווית צפייה שלא נופלת מביקור באולמות הקולנוע.

לסיכום

כמובן שיש עוד הרבה מאד מוצרי חשמל מומלצים לבית (מכונות קפה, מכשיר להכנת וופלים, אופה לחם וכן הלאה), אך אין ספק שאלו הם המוצרים שיספקו את השדרוג המשמעותי ביותר לאיכות החיים ולהנאה שלכם. לקראת מעבר דירה בהחלט שווה לשקול לרכוש כמה מהמוצרים הללו, ואפשר לעשות זאת בהחלט גם כשהמוצרים הישנים מתעייפים ורוצים להתחדש ולהשתדרג. תתחדשו!

 

 

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר