ronlight
basket (0)

מצלמה לטיולים: אלו ה-TOP 3 של המטיילים ל-2024!

תיעוד רגעי השיא בטיולים הוא אחד מהרגעים הבלתי נפרדים מהנופש, שישאירו לכם מזכרות יפהפיות לתמיד. חלק מהמטיילים מתפשרים על צילום באמצעות מצלמת הטלפון הנייד בלבד, אבל חשוב לדעת שיש מצלמות לטיולים שיכולות להוציא תמונות שהסמארטפון לא יכול. בגלל זה, ובמיוחד אם אתם אוהבים לטוס ולטייל לא מעט, כדאי לרכוש מצלמה מיוחדת לטיולים. מצלמות אקסטרים איכותיות מאפשרות צילום איכותי, וגם עם מגיעות עם פיצ׳רים חשובים נוספים כמו גיבוי אוטומטי לענן, מיגון מפני נפילות ומפני מים, צילום קבוצתי וצילום בתנאים קשים ועוד. שווה לדעת שהן נהדרות ומתאימות גם לטיולים רגועים יותר, ולא בהכרח לפעילות אקסטרים. בואו נכיר כעת את שלושת הדגמים המומלצים ביותר. 

אילו מצלמות לטיולים הכי מומלצות?

דגם GoPro HERO7 SILVER

מחיר לפני הנחה: 899 שקלים. 

יצרן: GoPro

פונקציות מרכזיות: חוזק ועמידות בפני מכות ושריטות, וידאו חלק באיכות 4k, צילום סטילס WDR, מסך מגע. 

יתרונות מרכזיים: וידאו איכותי, חיבור ג׳י פי אס, מחיר נגיש ונוח. 

המצלמה הזו היא בלי ספק המוצר המושלם למתחילים שמחפשים מצלמות אקסטרים של GoPro, וחלק משמעותי מזה הוא המחיר שלה (899 שקלים בלבד נכון ליום כתיבת שורות אלה באתר רונלייט עם אחריות יבואן רשמי). צילום הוידאו מאפשר תמונה איכותית במיוחד ברמת 4k, תמונות סטילס איכותיות במיוחד, ואפילו מייצב וידאו מובנה, ככה שיש בה פחות או יותר את כל מה שצריך בשביל צילום איכותי, גם של וידאו וגם של תמונות סטילס. מעבר לכך, מדברים כאן על מותג גו פרו, כך שמעבר לאיכות המובטחת, היא מגיעה עם עוד הרבה פיצ׳רים מנצחים שהופכים אותה למוצר משתלם עבור מתחילים שרוצים ליהנות מצילום איכותי בטיולים: פוטו טיימר עם מצב צילום סלפי חדש, מסך מגע מעולה שמאפשר להגדיל את הזום דרכו ואפילו שליטה קולית פשוטה וחכמה. מעבר לכך, חשוב מאד לציין את אפשרויות החיבור המתקדמות. ניתן לשלוט במצלמה בקלות דרך האפליקציה הייעודית של גו פרו, להעביר את התמונות באופן אוטומטי למכשיר הטלפון החכם שלכם ואפילו להעלות שיתוף ישיר של כל תמונה שתצלמו לסטורי של אינסטגרם. עם ה-GPS והאפליקציה תוכלו כמובן למצוא את המצלמה אם אבדה, ואפילו לקבל נתונים כמו המרחק שהגעתם עליו עם המצלמה, לאיזה גובה הגעתם, לאן צללתם וכו׳. אגב, היא מגיעה עם עמידות למים עד 10 מ׳ (ניתן לרכוש אביזרים לצילום לצלילה עמוקה יותר, ספורט ימי, נהיגת אקסטרים וכו׳), כך שהיא בהחלט מתאימה לשחייה וצלילה לעומק הזה. את המצלמה המעולה הזו שהיא מושלמת למתחילים תוכלו לרכוש בקלות באתר, ולהנות ממחיר נוח ושירות מצוין.  

דגם GoPro HERO9 BLACK

מחיר לפני הנחה: 1749 שקלים (1599 ש״ח בלבד באתר רונלייט).

יצרן: Gopro

פונקציות מרכזיות: חיישן 23.6 מגה פיקסל לצילום באיכות 5k, תמיכה בשידור חי, אפשרות לשימוש כמצלמת רשת, מייצב איכותי ותושבת הברגה מובנית בגוף הסוללה. 

יתרונות מרכזיים: צילום טבע איכותי, נוחות לצילום אקסטרים, עמידות בפני מכות, נפילות ומים, סוללה חזקה לזמן שימוש ארוך במיוחד. 

כאן אנחנו מדברים כבר על מצלמה מקצועית למדי, מתאימה לטיילים רציניים וחובבי ספורט אקסטרים, אך בהחלט חשוב להבין כי מדובר במוצר פשוט וקל לתפעול, כך שגם החובבים והמתחילים ייהנו ממנה מאד. חשוב לדבר על החיישן הייחודי, עם הנתון המרשים בהחלט של 23.6 מגה פיקסל המאפשר צילום איכותי במיוחד של 5k, ויחד עם המייצב הדיגיטלי המעולה אפשר בעצם ליהנות מווידאו באיכות יוצא דופן שקשה למצוא בדגמים אחרים. הדגם הזה קל לתפעול, ואם אתם לא יודעים או לא רוצים להתעסק בהגדרות, תוכלו לבחור במצבי צילום מובנים מראש של ספורט, וידאו קולנועי וצילומי וידאו בהילוך איטי. באשר לצילום הסטילס, גם כאן אנחנו מדברים על איכות יוצאת דופן עם יכולות של 20 מגה פיקסל, כאשר הדגם הזה גם מסוגל לערוך בשבילנו את התמונות בצורה אוטומטית, והוא גם מאפשר מצב RAW עם גמישות מלאה בעריכת התמונות.
חשוב גם לציין את התכונות הנוספות שלא קשורות לאיכות הצילום כגון מסך מגע קדמי לשליטה וצג אחורי גדול, אפשרות לסטרימינג בשידור חי לרשתות חברתיות (באיכות נפלאה אגב של 1080p), שליטה קולית נוחה, סנכרון אוטומטי של הצילום למכשיר הטלפון שלכם והעלאה לרשתות החברתיות, תזמון צילום מראש, עמידות למים עד 10 מטר ללא צורך במיגון נוסף - ובעיקר את הפיצ׳ר הנוח של הברגה בתושבת הסוללה המאפשרת חיבור ישיר לאביזרים שונים.

בשורה התחתונה, מדובר בדגם פשוט נהדר, כזה שישרת בצורה מעולה טיילים חובבים וטיילי אקסטרים כאחד, והמחיר שלו באתר רונלייט הוא בהחלט אטרקטיבי ומשתלם. את המוצר המומלץ הזה ניתן לרכוש בקישור הבא בקלות ובמהירות ועם משלוח עד הבית.

דגם GoPro HERO10 BLACK

מחיר לפני הנחה: 2199 שקלים (1899 ש״ח בלבד באתר רונלייט). 

יצרן: Gopro

פונקציות מרכזיות: מעבד חדשני ועוצמתי ג׳י פי 2, גיבוי אוטומטי לענן, עיצוב חזק ועמיד במיוחד לתנאי הצילום המאתגרים ביותר.

יתרונות מרכזיים: צילום אקסטרים מעולה בכל תנאי שטח ומזג אוויר, וידאו וסטילס איכותי במיוחד, מסך קדמי גדול ונוח לתפעול, גיבוי אוטומטי של כל המידע ישירות לענן. 

זו ללא ספק המרצדס של מצלמות האקסטרים, דגם נפלא שייתן עבודה מעולה גם בתנאים הקשים ביותר. למצלמה הזו מעבד ייחודי GP2 שהוא בהחלט בשורה נפלאה של גו פרו, והוא בא לידי ביטוי בביצועים נמרצים במיוחד, תגובה מהירה למסך המגע, הכפלת כמות הפריימים לצילום ובאופן כללי חווית שימוש מאד חלקה ומקצועית. כאן אנחנו גם מדברים על הצילום הכי איכותי פחות או יותר שניתן לקבל ממצלמה, איכות של 23 מגה פיקסל שמאפשרת צילום באיכות של לא פחות מ-5.3k, קצב ריענון של 60 פריימים לשנייה וצילום בהילוך איטי של עד פי 8 באיכות 2.7k. לכל זה תוסיפו את המייצב של מסוג HyperSmooth 4.0, והתוצאה היא צילומים בחדות גבוהה, רמת פרטים מציאותית במיוחד וניגודיות עשירה, גם בתנאי תאורה חלשה. 

למצלמה פיצ׳רים נוספים ומעניינים כמו החיבורים המהירים שמאפשרים העברה ישירות למכשיר הטלפון החכם, גיבוי כל החומר הצילומי ישירות בענן, העלאה ישירות לרשתות חברתיות וסטרימינג ישיר באיכות גבוהה, וממסך המגע האיכותי המאפשר צילום סלפי איכותי מתמיד ושליטה נוחה ביותר בכל ההגדרות. כמו כן, מדובר באחד הדגמים החזקים והקשיחים ביותר של גו פרו שניתן לקחת בקלות לפעילות במים (עמידות וצילום איכותי עד לעומק של עשרה מטרים ללא צורך בתוסף), טיולים בבוץ, רכיבות אתגריות, צניחות, ובעצם לכל פעילות אקסטרימית אחרת. אל תשכחו גם לקחת בחשבון את סוללת הליתיום האיכותית המאפשרת שעות של צילום ללא צורך בטעינה, וכן את האפשרות להוספה של אחד האביזרים המגניבים ביותר שיש לגו פרו להציע, עדשת ה-Max Lens, ונראה כי בהחלט מדובר פה באחד מהדגמים הטובים ביותר של מצלמה לטיולים, אם לא הטוב ביותר בשוק כיום. את המצלמה המומלצת והמקצועית הזו תוכלו להשיג באתר רונלייט, ולהנות ממוצר איכותי במיוחד ובמחיר משתלם.

לסיכום

אין ספק שכדי לתעד טיולים ופעילויות אקסטרים בצורה טובה, חייבים להשתמש בכלי הטוב ביותר, והדגמים הללו של מצלמות גו פרו בהחלט עונים על ההגדרה הזו. שימו לב שהם מסודרים על פי המחיר וההתאמה לסוג הפעילות, ושלושת הדגמים הללו יתאימו בלי שום ספק לטיולים רגועים, וגם לפעילויות יותר אקסטרימיות, ככה שמדובר לגמרי בהשקעה משתלמת לטווח הרחוק. 

 

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר