ronlight
basket (0)

שואב האבק האלחוטי ששיגע את המדינה - גם אצלנו

אחת המהפכות הגדולות בתחום מוצרי הצריכה הייתה בשנות החמישים והשישים. זו הייתה תקופה בה נכנסו לשוק מוצרים רבים כגון מקררים, מכונות כביסה ותנורי מטבח חשמליים. מכשירים אלו חסכו זמן רב במטלות הבית, הקלו על החיים ופינו זמן רב לעקרות הבית של אותה תקופה.

כיום התקופה השתנתה, אותם מכשירים נחשבים להכרח בכל בית ורף הדרישות שלנו מהם עלה. אבל מה כבר ניתן לשכלל במכשיר חשמלי כגון שואב אבק? על השאלה הזו ניסו לענות מהנדסים ומתכננים במשך שנים רבות. כיום, נראה שיש לשאלה הזו גם תשובה והיא שאנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה שניתן לקרא לה 'המהפכה האלחוטית'. מדובר בתהליך בו מכשירי חשמל שאנחנו מכירים נמכרים בגרסאות ללא חוטי חשמל. זה מאפשר שימושיות גבוהה וניידות ביחד עם שמירה על הביצועים. המהפכה הזו מתאפשרת בעקבות חידושים בטכנולוגיה של סוללות, רכיבי חשמל וכן הנדסת חומרים מתקדמת.

 

שואב האבק האלחוטי עושה רעש

עידן חדש של מוצרי חשמל ללא כבלים הגיע אלינו ואחד המוצרים שמככב בה הוא שואב האבק האלחוטי. זהו מכשיר שעשה הרבה רעש לאחרונה. הטרנד התחיל, כמו הרבה מהם, מעבר לים בארצות הברית ולאט לאט הגיע אלינו.

מדובר במהפכה של ממש. זהו שואב אבק שמופעל על ידי סוללה והוא בעל מימדים קומפקטיים. מי שלא חווה את השימוש בו יכול להיות מעט סקפטי. למי מאיתנו לא היה 'שואב אבק לרכב' או משהו בסגנון? זהו המכשיר שרבים חושבים עליו כאשר מדברים על שואב אבק עם סוללה. הרתיעה מובנת אבל צריך לזכור - לשואבי האבק המודרניים על סוללה אין שום דבר במשותף עם השואבים הישנים שעשו הרבה רעש ולא הצליחו לשאוב כלום.

שואב האבק האלחוטי המודרני הוא בעל הספק שאיבה שמתחרה בשואבים חוטיים רגילים. זמן השאיבה ארוך מהצפוי, יותר משעה. זה מאפשר שאיבה ממושכת ויעילה. העובדה שהוא קל משקל מאפשרת להגיע איתו לכל מקום, גם בגובה. שאיבה של מדרגות או אזורים נסתרים או בין רהיטים הופכת לעניין קל ביותר. המימדים הקטנים שלו והעיצוב החדשני מאפשרים להציב אותו במקומות נגישים יותר. זה מאפשר לנו להשתמש בשואב בעת הצורך לדברים נקודתיים. אם צריך לנקות משהו 'בקטנה', קל מאוד לעשות זאת. קל מאוד גם לתפוס את השואב ולנקות את הספות למשל ולהחזיר אותו מיד למקום. לא צריך להוציא שואב גדול ומסורבל מחדר השירות.. זה מאפשר שמירה על ניקיון של הבית תוך סדר יום שגרתי לחלוטין, כאשר כל פעם שואבים חלק אחר.

שואב האבק הזה הוא תמצית המהפכה. שאיבת האבק נהייתה פעולה קלה ואפילו כיפית. כל מי שניסה להשתמש בשואב הזה השאיר מאחור את השואב הישן עם הכבלים וזו העדות הכי טובה להצלחה שלו.

 

הדגמים הקיימים

יש כמה שואבי אבק אלחוטיים שניתן לבחור ביניהם. כולם מציעים ביצועים מתקדמים ואיכות בניה מהמעלה הראשונה. השוני הוא בשימושים השונים ובמפרט הטכני. בואו נעבור על הדגמים המוצעים ונפרט על כל אחד בכדי שתוכלו לבחור את השואב האלחוטי שמתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלכם:

 

JIMMY JV51

ה51JV של ג'ימי הוא שואב אבק אל חוטי שמתאים למגוון משימות רחב. הוא שוקל פחות מקילו וחצי אבל מצטיין במנוע עוצמתי ביותר עם 400 וואט ועוצמת שאיבה של 115 AW. מדובר בנתונים מרשימים גם ביחס לשואבים 'רגילים'. קיבולת הסוללה היא של אלפיים חמש מאות MAH כאשר הסוללה נשלפת ולמעשה ניתן להטעינה בנפרד. זה מאפשר רכישה של סוללה נוספת שתישאר בהטענה בזמן השימוש במכשיר. גם עם סוללה אחת, המכשיר מאפשר שאיבה רצופה של שלושת רבעי השעה! המכשיר משתמש בטכנולוגית שאיבה מתקדמת: DUAL CYCLONIC FILTRATION ובמסנן HEPA אשר מאפשרים מיצוי מרבי של כוח המנוע כמו גם הגנה מרבית מאבק ואלרגנים שונים.

למכשיר שני מצבי שאיבה ואביזרים שונים שמאפשרים להגיע לגובה רב. תוסף מיוחד יאפשר לכם לשאוב מזרונים חשמליים רגישים. תוסף אחר יבטיח שאיבה עוצמתית של ספות ומיטות שתשאיר אותן נקיות מקרדית האבק.

ריקון המכשיר נעשה בלחיצת כפתור כאשר את מיכל האבק ניתן לשטוף מתחת לברז. המכשיר מגיע עם מתקן תליה על הקיר והוא מעוצב באופן כזה שניתן להציבו במקום גלוי.

המכשיר מגיע עם אחריות של שנה.

 

71JIMMY JV

שני שואבי אבק במכשיר אחד. המכשיר מהווה למעשה גם תחליף ושדרוג מושלם לשואב אבק עומד כאשר בלחיצת כפתור הוא הופך לשואב אבק ידני. לJV71 הספק מנוע של 400 וואט ועצמת שאיבה משופרת של 130AW. השואב מתאים למגוון רחב של עבודות שאיבה כולל שאיבה ממושכת של משטחי רצפה ושטיחים. גם כאן מסופקים תוספים ייעודיים שיתמודדו עם מגוון סיטואציות כגון שאיבה של רכב, שאיבה של ספות, שאיבה של כריות, שאיבה של מיטות ומזרונים ועוד. ראש הניקוי הריצפתי ינקה כתמים מהרצפה וגם יתמודד עם שיערות של חיות ושיערות אדם בקלות. את כל זה הוא יעשה ללא הצטברות של שיער על ראש המכשיר כאשר למעשה לא צריך לנקות את ראש הניקוי כמו בשואבים רבים אחרים. ראש מזרן חשמלי מהווה יתרון בולט שמאפשר התמודדות יעילה עוד יותר עם קרדית האבק. המנוע גם כאן דיגיטלי בעל יכולת להגיע למאה אלף סיבובים לדקה. השואב מגיע עם צינור נמתח, צינור גמיש, כלי ניקוי פינות ומסילות, כלי ניקוי ריפודים, כלי ניקוי ספות ותחנת עגינה בה ניתן גם להטעין את השואב. למרות העוצמה הרבה שלו, לשואב עדיין יכולת מרשימה של 45 דקות שאיבה ללא הטענה.

 

83JIMMY JV

זהו השואב בעל עוצמת השאיבה הגבוהה ביותר - 135AW שמגיעה ממנוע של 400 וואט. למרות עוצמת השאיבה הגבוהה, ל83JV יש יכולת עבודה משופרת. כן, גם שאיבה משופרת וגם אפשרות לעבוד עד שעה שלמה בין טעינות. המכשיר הזה מגיע עם אבזור עשיר במיוחד שכולל ראש חשמלי למזרון וראש משוכלל לרצפה. הראש הריצפתי הוא בעל גלגל בקוטר גדול שמסוגל להתמודד ביעילות משופרת עם לכלוך שנוצר על ידי בעלי חיים למשל. לשואב יש ראש מזרון כאמור עם יכולת משופרת להתמודד עם קרדית האבק. מוט שמגיע ל65 מעלות מבטיח יכולת ניקוי גם במקומות נסתרים.

הדגם מגיע עם אחריות מורחבת של שנה ועוד שנה נוספת על המנוע. ה83JV הוא מתמודד בכיר על תואר השואב האלחוטי הטוב ביותר בשוק ומציע ביצועים של שואבים מקצועיים עם נוחות של שואב אל חוטי.

 

סיכום

שואבי אבק אל חוטיים נכנסים לאט אבל בטוח לכל בית. יש כאלו שמאמצים את הטרנד מוקדם, יש כאלו שלוקח להם זמן להפנים את היתרונות. מה שבטוח הוא שלכולם בסוף יהיה אחד. ישנם כיום כבר כמה דגמים מובילים כאשר הג'ימי מציע קשת מוצרים שתתאים לכל כיס ולכל דרישה. החל ב51JV שמציע שואב איכותי נטען במחיר תחרותי ועד למכשיר הדגל: הג'ימי 83JV. זהו מכשיר שמציע פתרון מושלם ללא פשרות. פתרון שמשלב עוצמת מנוע יחד עם תוספים חכמים וגם זמן פעולה ארוך ביותר.

 

 

 

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר