ronlight
basket (0)

למה לקנות סמארטפונים של LG?

כבר מזמן שהטלפונים החכמים מהווים חלק חשוב בהתנהלות היום יומית של כל אחד ואחת מאיתנו. מדובר למעשה בכלי עבודה או אפילו מכשיר שמספק הנאה ובידור והכל במכשיר כל כך קטן. השימושיות של הטלפונים הללו היא קרובה לאין סופית. אנחנו מתעוררים איתם בבוקר, מקבלים ושולחים הודעות, מנווטים לעבודה, קוראים מיילים, מצלמים, מאזינים למוזיקה, מזמינים מונית או אפילו חופשה בחו"ל ועוד. מכיוון שמדובר במכשיר כל כך מהותי, חשוב לבחור אותו נכון. שוק הטלפונים החכמים נשלט עד זמן לא רב על ידי שני מתחרים עיקריים. כיום כל זה משתנה. לשוק נכנסו כל מיני מותגים בכל מיני רמות אבל מי שמוביל את המהפכה היא ללא ספק חברת LG. החברה שמוכרת לכולנו כיצרנית של מוצרים לעולם המחשוב והמכשירים הביתיים הופכת באופן עקבי למובילה בשוק הניידים. לחברה יכולת פיתוח מתקדמת שנותנת לה יתרון בכל התחומים החשובים: האיכות של הטלפון, השימושיות והשכלולים וכן, גם המחיר. במאמר הזה נבין מדוע אתם חייבים להכיר את הטלפונים החכמים של LG. סקרנים? ובכן, אתם עומדים להיות מופתעים לטובה בכל התחומים - אחריות שלנו!

טלפון חכם קונים חכם, קונים LG

בואו נצלול ישר לעובי הקורה ונדבר על הטכנולוגיה המתקדמת של הסמארטפונים של דגמי LG האחרונים. נתחיל באבטחה. למכשיר הG8S של LG יש מערכת אבטחה מתקדמת ביותר. למעשה, אנחנו כמשתמשים יכולים להגדיר את רמת האבטחה והדרך בה נרצה להתחבר ולפתוח את המכשיר. יש לנו שלוש אפשרויות לעשות זאת. נוכל להגדיר כניסה על ידי העברת האצבע על קורא טביעות האצבעות. טביעת האצבע שלנו היא ייחודית לנו ואנחנו מקבלים כאן אבטחה מאד מחמירה. ההתקן עובד בצורה מושלמת וזה חשוב, קיימים בשוק טלפונים עם פונקציה דומה שלעיתים דורשים מעברים מרובים של האצבע ואפילו יותר מכך. אמצעי האבטחה השני הוא קריאת הפנים התלת מימדית. כאן מדובר על קריאה של פני המשתמשים המאושרים. זוהי טכנולוגיה מאד מתקדמת שמאפשרת לנו כניסה חלקה לטלפון, ללא שום פעולה מצידנו. הטכנולוגיה השלישית היא זיהוי של מבנה הוורידים בכף היה שלנו. אנחנו מציגים לטלפון את היד והוא מזהה אותה ונותן לנו להיכנס.

למכשיר הזה קיימת אפשרות של הפעלה באמצעות תנועות של היד, ללא כל מגע. זה מאד שימושי אם אנחנו עם ידיים רטובות או מלוכלכות. פשוט מנחים את הטלפון מה לעשות, ממש כפי שאנחנו מצביעים או מורים על פעולות שונות עם הידיים תוך כדי שיחה. הפונקציה הזו, הנקראת AIR MOTION, תשנה מהקצה אל הקצה את הדרך בה אנחנו מתקשרים ומתממשקים עם מכשירים חכמים. אתם לא רוצים לפספס את החוויה הזו.

המכשיר מספק חוויית שמיעה מדהימה באמצעות טכנולוגיית סראונד ייחודית. למרות המימדים המצומצמים של הסמארטפון, בLG הצליחו לייצר רמקולים שנשמעים מדהים, ממש כמו רמקולים גדולים בהרבה. לפעמים זה ממש גורם לרצות לחפש היכן 'מסתתרים' אותם רמקולים להם אנחנו מאזינים. מי שמשתמש בנייד שלו לצפייה בסרטונים, סרטים או האזנה למוזיקה ממש יעריך זאת.

המכשיר מגיע עם מעבד חזק במיוחד וזיכרון של 6G. יכולת האחסון תומכת בעד 2טרה שזה נתון מדהים.

הטלפון הזה נמכר כרגע במחיר תחרותי ביותר של 2549 ש"ח. בשביל טלפון שהוא המילה האחרונה, מדובר באמת במחיר מציאה. הסמארטפונים של LG תמיד היו ידועים כאמינים מאד והמכשיר הזה לא יוצא דופן. היבואן עצמו מעניק שנתיים אחריות הכלולות במחיר וכן קייס הגנה מסיליקון שנבדק ואושר על ידי המחלקה הטכנית של היבואן בארץ.

עמידות למים ואבק

המכשיר השני ששווה להכיר הוא הV40 שמגיע במחיר של 2229 ש"ח. המכשיר הזה הוא באמת מיוחד. ראשית, הוא עמיד במים ואבק. עמידות זאת נבחנה והוענקה לו התקינה מסוג  IP68. זה מאפשר לקחת את הסמארטפון שלכם ליותר מקומות: לספורט אתגרי, לים, לבריכה, לטיולים בטבע או אפילו למסיבת רווקות פרועה בה השמפניה משפריצה לכל עבר.

למכשיר יש מצלמה פורצת דרך, לא פחות. זהו מערך של מצלמות אחוריות הבנוי משלוש מצלמות: שתיים של 12 מגה ואחת של 16 מגה. זה מבטיח יכולת צילום מדהימה. ניתן להתקרב לאובייקט המצולם על ידי זום ועדיין לשמור על חדות מקסימלית. ניתן לצלם תמונות רוחב הכוללות נוף. עוד אפשרות היא לצלם וידאו כמו מקצוענים כאשר הרקע של הדמויות מטושטש ברכות. המצלמות הללו מאפשרות שליטה בעומק הצילום בעזרת טכנולוגיות ייחודיות לLG.

צילום קדמי נעשה על ידי שתי מצלמות: של 5 ו 8 מגה כל אחת. זה מבטיח תמונות סלפי מושלמות ושיחות וידאו ברמה הכי טובה שיש. המצלמה מאפשרת תצוגה מקדימה מדהימה. תכונה נוספת היא צילום של שלוש תמונות בלחיצת כפתור אחת, אבל התכונה שממש הדהימה אותנו הייתה האפשרות לתת תנועה לאלמנטים שונים לפי בחירתנו. זה יוצר תוצאה מאד מרשימה ומקצועית.

גודל המסך של 6.4 אינטש, השימושיות המעולה, המצלמה הפנומנלית והעמידות לנוזלים ואבק הופכים את הטלפון הזה לבחירה הראשונה של רבים. המחיר בו הוא מוצע כרגע לא משאיר בכלל מקום לספק שזוהי ההזדמנות הטובה ביותר שראינו מזה שנים בכל עולם הטלפונים החכמים.

שנסכם?

משהו טוב קורה בLG וכולנו זוכים מכך. הטלפונים מהדגמים האחרונים שלהם הפכו בין לילה למובילים בתחומם. פה נעצור לציין שחברת רונלייט, היא היבואן הרשמי של הטלפונים הללו. המוניטין של LG בתחום האמינות כמו גם המחירים בהם נמכרים הסמארטפונים החדשים שלהם בכללם הG8S והG40 הופכים את ההחלטה באשר לרכישת טלפון חכם למאוד קלה.

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר