ronlight
basket (0)

10 סמארטפונים מומלצים לשנת 2024

כיום, הרבה מעבר לכיף ופנאי, הטלפונים החכמים שבהם אנו משתמשים הם כלי חשוב ויעיל לתקשורת בינינו, לעבודה ולשמירה על קשר עם אנשים שאנחנו אוהבים. בדיוק בגלל זה חשוב לכל אחד מאיתנו לרכוש רק סמארטפון איכותי וחזק, אך מצד שני חשוב להתחשב גם בגבולות התקציב ולמצוא מכשיר איכותי במחיר נוח והוגן. בדיוק בשביל זה, ריכזנו עבורכם 10 סמארטפונים מומלצים, עם ביצועים חזקים וטובים בלי לקרוע את הכיס. 

פחות מאלף שקלים - דגם 74Oppo A

אם אתם מחפשים סמארטפון מומלץ עד 1000 ש"ח יש מצב שדגם Oppo A74 הוא מושלם עבורכם. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.43 אינץ', מעבד חזק, סוללה עוצמתית לטעינה מהירה ומערך צילום משולב של עד 48 מגה פיקסל. מכשיר עוצמתי וחסכוני שמאפשר לנו את כל הפעולות הבסיסיות והחשובות ביותר, עם חוויית מדיה מצוינת.  

הכי משתלם - One plus Nord N10

מכשיר בהחלט מרשים שמציע תכונות מדף מתקדמות בעבור תשלום נמוך יחסית. סמארטפון מומלץ עד 1500 ש"ח שייתן לכם ביצועים חזקים, קצב ריענון גבוה, חיי סוללה ארוכים, זיכרון שניתן להרחבה, מצלמה איכותית ורמקולים עם איכות שמע לא רעה בכלל. 

לחוויית אנדרואיד טובה - גוגל פיקסל 5

כאן אנחנו מדברים על האיכות והיוקרה שרק גוגל יודעת לתת גם כשמדובר במוצרים פשוטים וזולים יותר יחסית. המכשיר מספק חוויית אנדרואיד נוחה ומהירה ללא כל תוכנות נפח. הוא מגיע עם מצלמה כפולה ללא עדשת זום אומנם, אבל בהחלט כזו שתספיק לצילום בסיסי בתנאים טובים. העיצוב של המכשיר הוא אלגנטי ונעים לעין, קצב הרענון גבוה והחוויה הכללית של השימוש נהדרת. 

עוצמתי וחזק עד 2000 שקלים - Oppo Reno6 5G

אפשרות מצוינת בהחלט עבור מי שמחפש סמארטפון חזק ואיכותי שגם תומך בטכנולוגית דור 5. Oppo Reno6 5G הוא מכשיר עוצמתי המצויד במעבד חדיש ובעיצוב חדשני שכבר קיבל שבחים מאנשים רבים בתעשייה. מעבר לכך, המכשיר מצויד במערך צילום עם ארבע מצלמות המאפשרות לצלם תמונות סטילס ווידאו בחדות מרשימה שלא נופלת מהדגמים המובילים. מכשיר מצוין לאנשי עסקים וגם לאלו המשתמשים בטלפון ככלי עבודה. סמארטפון מומלץ עד 2000 ש"ח. 

אייפון SE

אם אתם אוהבים את המותג אפל ומחפשים מכשיר יחסית זול, זהו המכשיר עבורכם. יש לו את אותו המעבד שקיים באייפון 11, כלומר הוא מהיר וחסכוני באנרגיה בדיוק באותה מידה, והוא גם מגיע עם מערכת הפעלה זהה לחלוטין. יש לו מצלמה איכותית, ממשק נוח והוא נטען במהירות. 

הבחירה המשתלמת למקצוענים - Oppo Reno5 Pro 5G

זה ממש לא במקרה שאל הרשימה הזו הגיעו לא פחות משלושה מכשירים של מותג Oppo Reno5 Pro 5G שמציע מוצרים מעולים וזולים בעשרות אחוזים מהמתחרים שלהם בשוק. Oppo Reno5 Pro 5G הוא בלי ספק מכשיר הדגל שמביא מהירות שימוש מדהימה בזכות המעבד הטוב ביותר של החברה וכמובן תמיכה ב-5G. התכונות הללו הפכו את המכשיר הנפלא הזה לפופולרי במיוחד בקרב אנשי עסקים, אך לא רק.

מוטורולה מוטו G8

אם אתם מחפשים סמארטפון נוח ואיכותי במחיר זול ולא צריכים תכונות ומאפיינים מתקדמים, כנראה שמדובר במכשיר אידיאלי עבורכם. מדובר בסמארטפון בעל עיצוב נוח והוא עמיד, חזק ודי מהיר במסגרת העבודה שלו. טלפון שמתאים למי שלא מסתדר עם תפעול מכשירים וזוהי בחירה מצוינת גם למבוגרים. היתרון הגדול ביותר כאן הוא המחיר וגם הסוללה שיכולה להחזיק עד לשלושה ימי שימוש. 

רילמי X3 סופר זום

היצרנית הסינית שנכנסה לשוק ב-2018 הולכת והופכת פופולרית ביותר, ומציעה דגמים מעולים במחירים נוחים ומשתלמים. הדגם הזה הוא דוגמה נפלאה לסמארטפון שמאפשר צילום איכותי ביותר עם זום בעדשה אולטרה רחבה ובאיכות טובה מאוד. פתרון מעולה למי שמחפש סמארטפון נוח ואיכותי ורוצה לשים דגש על צילום מקצועי ככל הניתן. 

סמסונג גלקסי נוט 10 לייט

גלקסי נחשב לשם נרדף לאיכות ומקצועיות כשמדובר בסמארטפונים, והדגם הזה בפרט הוא דגם מצוין במחיר משתלם. מגיע עם מסך גדול במיוחד ועט סטיילוס (מעולה לעובדים ואנשי עסקים), שטח אחסון בסיסי של 128GB שניתן להרחיב באמצעות כרטיס זיכרון ומערכת הפעלה מצוינת. המעבד טיפה מיושן ולכן תהליכים כבדים ירוצו לאט, אבל בסך הכול מדובר במכשיר מעולה בתקציב נוח למדי.  

פוקו X3 GT

מכשיר נהדר עד 1500 שקלים. היתרון המשמעותי שלו זה שהוא תומך גם בטכנולוגית 5G. נוסף על כך, הוא מציע מצלמה חזקה ואיכותית, ומגיע עם סוללה מצוינת וזמני טעינה סופר מהירים. חשוב לציין גם לגבי הדגם הזה את המסך עובד עם קצב ריענון של עד 120 הרץ.

 

לסיכום, אם אתם רוצים להתחדש בקרוב בסמארטפון חזק ואיכותי, אלו הם דגמים שבהחלט כדאי להכיר ושתוכלו לרכוש גם במחירים נוחים ומשתלמים. בהצלחה!

 

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר