ronlight
basket (0)

לצלם כמו בלוגר.ית

5 טיפים שיעשו את כל ההבדל בין סטורי מפוקסל לתמונה שמגיע לה מקום של כבוד בפיד

בעולם של היום אין אולי פונקציה חשובה יותר בסמארטפון שלנו מהמצלמה.

טסתם, פגשתם, יצאתם, אכלתם, ראיתם, התרגשתם, אבל בינינו? אתם הרי יודעים שאם לא צילמתם – זה כאילו לא קרה... הצילום והשיתוף הם חלק בלתי נפרד מהחוויה.

וכדי שהחוויה שלכם תיראה כאילו היא נלקחה מבלוג טיולים, לפניכם 5 טיפים שיעזרו לכם להוציא את התמונות הכי מקצועיות שיש מהסמארטפון שלכם.


חיתוך בהתאם לפלטפורמה

דבר ראשון, תיסגרו לאיפה התמונה תעלה. אם התמונה מיועדת לפוסט באינסטגרם, היא תעלה בפרופורציות ריבועיות. אם התמונה תעלה בפייסבוק, היא תהיה בצורת מלבן רוחבי.

מומלץ לדעת מראש לאן תעלו את התמונה ולהשאיר שוליים לחיתוך בהתאם, כך שלא תיאלצו לחתוך בדיעבד דברים חשובים לתמונה. אם ברצונכם לשמור על הצורה המלבנית שצילמתם ולהעלות את התמונה בפלטפורמה ריבועית כמו באינסטגרם, יש אפליקציות שונות שמשלימות את השוליים החסרים.


הדגשת נושא התמונה

לכל טקסט ולכל תמונה יש מסר. ארוחה משפחתית, קוקטייל עם הבסטי, כיף לי בים – כל אלו הם נושאים שמצטמצמים למסר עיקרי שיכול להסתכם ב- 2-3 מילים.  

אחרי שזיקקתם את המסר, שימו לב לתת לו את הכבוד הראוי. לרוב הוא יופיע במרכז, ברור ולא חתוך, כחלק הארי של התמונה.


עריכה משלימה

בניגוד לצילום שהיה פעם, היום יש לנו אופציה לשפצר את התמונות בקלות. שינוי הקונטרסט (ניגודיות) / הבהרה והכהיה / הפיכת התמונה לצבעונית יותר / הפיכת התמונה לשחור לבן – כל האופציות הללו זמינות לנו, ומספקות פתרונות קלים ומהירים להפיכה של כל תמונה ליצירת אומנות.


תשומת לב לתאורה

שימו לב איך האובייקט מואר – האם התאורה מחמיאה? האם הפנים מוארות או מוצלות? מאיפה האור נופל? לרוב, תאורה טבעית תהיה הכי מחמיאה, ואם לא – אפשר להשתמש בפיצ'רים הייחודיים של המכשיר, שמתכתבים עם מצבי התאורה השונים (כמו מצב תאורת לילה).

 

שמירה על יציבות

כשבאים לצלם – תישארו יציבים.  

רוצים לצלם סרטון? יש לכם חצובה לסמארטפון? מעולה. אין לכם? לא נורא, תמיד אפשר למצוא חפץ להשעין עליו את המכשיר. הכי חשוב שלא יהיו הרבה תנודות, על מנת למנוע "גליצ'ים" והסחות דעת מיותרות.

בחירת מכשיר הסמארטפון שלכם

טלפון עם מצלמה טובה הוא הבסיס לתמונות שייראו הכי מקצועיות שיש. לפני שבוחרים את הדגם והמותג, חשוב שתשאלו את עצמכם מהם הצרכים האמיתיים שלכם מהמכשיר. הנה כמה קטגוריות ששווה לשים לב אליהם:

מעבד, איכות הצילום ומצבי הצילום, יכולות עריכת תמונה, סוללה וטעינה, יכולות אחסון, גודל ומשקל.
 

אמרתם צילום איכותי – אמרתם OPPO  

המותג OPPO נחשב לאחד המותגים המובילים כיום בתחום של טלפונים חכמים. אז אם אתם מחפשים טלפון עם מצלמה טובה, כזאת שתספק לכם את התמונות הכי טובות שאפשר להוציא מסמארטפון, שווה לבדוק את אחד המכשירים מסדרת הרינו 7 של אופו. מלבד המצלמות האיכותיות שמובנות בו מדובר בטלפון דור 5 עם מסך מרשים וסוללה עוצמתית, אשר מגיע בעיצוב חדשני – כדי שתוכלו לצלם בסטייל.

אז מאילו פיצ'רים חדשניים תוכלו ליהנות עם oppo reno 7 בצילום?

עדשות:

הסטנדרטים בשוק הולכים וגדלים, ועם עדשה איכותית הפערים בין הצילום המקצועי לבין הצילום בטלפון הולך וקטן, בשל היכולת ללכוד יותר אובייקטים בפריים אחד. המצלמה האחורית בסדרת רינו 7 החדשה מציגה עדשות כפולות וגדולות פי 1.45 מהגרסה הקודמת, דבר המעניק חווית צילום מקצועית, איכותית ומתקדמת.

פורטרט:

הפיצ'ר הזה הומצא בשביל תמונת הפרופיל הבאה שלכם ברשתות! במכשירי oppo reno 7 יש לכם יכולת צילום פורטרטים הנראים כאלו צולמו בצמצם פתוח, המעניק רקע מטושטש ואווירה מיוחדת דמוית DSLR, גם ללא תאורה חיצונית.

סלפי בייבי:

מצב HDR המזקק ומבליט דמויות וסצנות ופיצ'ר הצביעה החכמה המאפשר צילומים סלפי בעלי צבעוניות, עומק וחיות.

מצבי צילום:

מצב לילה, מצב מומחה, תמונה פנורמית. סריקת טקסט, וידאו דו כיווני, פורטרט, סלפי, הילוך איטי, אקסטרא HD, ואפילו Time lapse.

איכות תמונה:

איכות התמונה ב- oppo reno 7 מצוינת וחדה. אתם מקבלים כאן תמונה ב-108MP אולטרה צלולה ועומק צבע של 16.7 מיליון צבעים.

 וידאו Dual Vie:

שמגיע עם לוח צבעים חכם ומעניק השבחה חכמה של כל סצנה.

 

אז כשאתם באים לקנות סמארטפון חדש, כדאי לכם להציץ רגע במדריך המקיף לרכישת סמארטפון כדי למצוא את המכשיר האידיאלי עבורכם. אל תשכחו לעשות סקר שוק ולבדוק שמדובר בטלפון עם מצלמה טובה, שיכולה לספק את הסחורה ולעמוד בכל הקריטריונים שמשרתים אתכם ואת הצרכים שלכם. בהצלחה!

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר