שומרים על הבית גם מרחוק

עולם הטכנולוגיה המודרני, מאפשר לנו כיום להשגיח על הבית או על כל מבנה אחר שברשותנו (כמחסן בחצר או עסק) בקלות, וגם מרחוק. הוא מציע מגוון יכולות מעניינות, שרבים לא מודעים להן. מהם הרכיבים העיקריים שמאפשרים זאת? ריכזנו בעבורכם מידע חשוב וחיוני.

 

העיניים והאוזניים שלך

באופן בסיסי, המערכות מספקות תחליף לעיניים ולאוזניים של דיירי הבית או של כלב שמירה. כאשר אדם מתקרב לרכוש שעליו אתה מעוניין להגן, מערכות אלה מסוגלות לזהות זאת ולהפעיל תגובות, בהתאם לנסיבות ולהגדרות המערכת. נוסף לכך, המערכת יודעת לזהות פנים ובכך להבדיל בין אדם שמורשה להיכנס לבין מי שאינו מורשה.

אלה שני מוצרים מרכזיים, לשמירה על ביטחון הבית :

 

מפעמון למנגנון אבטחה משוכלל

כאשר מישהו מצלצל בפעמון הכניסה, לא תמיד נוח או מתאים לנו באותו הרגע לגשת לראות במי מדובר. האם זה אורח שחשוב לנו או סתם מטריד ממנו נעדיף להתעלם? ישנם גם אורחים לא קרואים הידועים כגנבים, שלרוב לא מצלצלים בפעמון הכניסה, אך רובנו דווקא היינו רוצים לדעת כשהם מגיעים. הפתרון?

LY101 היא מערכת אבטחה, שלוקחת את פעמון הדלת הצנוע צעד גדול קדימה, למעשה זינוק טכנולוגי לעידן המודרני- פעמון דלת חכם. היא יודעת לזהות אדם שמתקרב לדלת בעזרת חיישני תנועה בטכנולוגיית אינפרא אדום ובעקבות זאת, להדליק נורת LED (במידה ואין אור יום). כעת, ניתן להציג את אותו אדם למשתמש המערכת, גם אם הוא נמצא בחדר אחר של הבית או נאמר בצידו האחורי, הרחק מדלת הכניסה. זאת, בעזרת חיבור אלחוטי בשיטת WiFi ושימוש בעדשה רחבה של 160 מעלות וכן בצילום וידאו ברזולוציה של עד dpi720.

בשלב זה, המערכת מאפשרת גם לנהל דרכה שיחה עם האורח, הקרוא או לא קרוא, כולל תכונה שימושית למדי של סינון רעשים. אלה יכולים להיות ממגוון סוגים, מאחר שמדובר בשמע בחוץ, היכן שקולות רכבים, מטוסים או מכונות שמופעלות בסביבה, עשויים להפריע להבנת הנשמע.

ניתן לשלוט על המערכת מהסמארטפון, באמצעות ממשק משתמש שכתוב בעברית.

לרשות המידע שנאסף (שיכול להיות רב כאשר מדובר בוידיאו וייתכן מאוד שתרצו לשמור) עומד נפח אחסון של עד 32GB, על גבי כרטיס SD.

אגב, בזכות צמצום צריכת החשמל במערכת זו למינימום, הסוללה שמובנית בה יכולה להחזיק מעמד עד כ-6 חודשים! בנוסף, מדובר בסוללה נטענת.

 

מצלמת אבטחה מתקדמת

לא רק בדלת, אלא בכל חדר שהוא, ניתן כעת להציב מצלמות אבטחה משוכללות, במחיר סביר. מצלמת האבטחה מתכווננת לזווית של °100 בציר האנכי ולזווית של °350 בציר האופקי. היא בעלת רזולוציה גבוהה Full High Definition של 1920 על1080  פיקסל ועדשה בזווית רחבה של 360°.

המצלמה מצוידת בחיישן אינפרא אדום, שמכסה טווח של עד 10 מטר לזיהוי תנועה. כמו כן, היא מאפשרת הצגת צבעים מלאים אפילו בשעות היום המאוחרות ובכך מונעת צורך לעבור למצב אינפרא אדום - מצב צילום שמוגבל רק להצגת תמונות בשחור לבן. יתרה מזאת, היא מספקת תמונה באיכות טובה וברורה גם בחושך.

למצלמה תוכנה שמזהה במי מדובר והיא מאפשרת לקיים מולו תקשורת קולית דו כיוונית, באמצעות הרמקול והמיקרופון שמובנים במערכת.

נוסף לכל אלה, המערכת מנוהלת דרך חיבור אלחוטי WiFi. היא זמינה למערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד וממשק המשתמש שלה מאפשר גישה לכמה אנשים במקביל.

 

לסיכום

תמורת סכום חד פעמי והתקנה פשוטה ומהירה, תזכו בדרך קבע לעזר שימושי לחיי היום יום, שקט נפשי יקר ערך והגנה משופרת על נכסיכם ויקיריכם.

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר