ronlight
basket (0)

מצלמות דרך של mio: צילום באיכות גבוהה

ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות אפשרו להמציא מגוון מכשירים וגאדג'טים שונים. חלק מאותם מכשירים הם כאלו שמשמשים לבידור אבל חלקם עשויים לשנות את חיינו בתחומי שימושיות ובטיחות. אחד המכשירים הללו היא מצלמת הדרך. מדובר במוצר שמגיע ליותר ויותר רכבים באופן הדרגתי. בהתחלה היו המצלמות הללו מאד דומות למצלמות פשוטות של טלפונים חכמים. בהמשך, השתכללו המצלמות והציעו עוד פיצ'רים שמותאמים לנהיגה. במאמר הזה נסקור את הפסגה של מצלמות הדרך. מדובר במוצר שמציע שימושיות מדהימה והוא מגיע אלינו ממותג מוביל בתחום צילום הווידאו והמוצרים האלקטרוניים. אנחנו מדברים כמובן על מצלמות הדרך מבית MIO. המשיכו לקרא ותגלו מדוע גם אתם צריכים לנהוג עם אחת כזאת.

מצלמות דרך - מדוע צריך אותן?

מצלמות דרך הן מוצר שמספק לנו שכבה נוספת של הגנה ובטיחות. ראשית, המצלמות הללו מתעדות את הנעשה על הכביש. בכך הן יכולות לספק לנו עדות לחפותנו ואשמת הרכב הפוגע או הולך הרגל שהתפרץ לכביש. תחשבו למשל על סיטואציה של נהג שחותך אותנו בנהיגה ופוגע בנו. לאחר התאונה, אנחנו נתקשה לבסס את עדותנו בייחוד כי הפגיעה שלו היא מאחור. חשוב לנהוג תמיד בזהירות אבל יש מצבים שהם פשוט לא באשמתנו, כמו רוכב אופניים שהתפרץ לכביש למשל. מצלמת דרך תעזור לנו להראות שאנחנו נהגנו בצורה זהירה תוך הקפדה על חוקי התעבורה והמהירות המותרת. מצלמת דרך אם כן יכולה להוות עדות משפטית שתחלץ אותנו מצרות גדולות. זה היה הרעיון שבגינו מצלמות אלו התחילו לחדור לשוק. כיום, מצלמות הדרך של MIO מציעות חבילה שלמה של צילום, תיעוד ועוד אמצעי בטיחות ששווה להכיר לעומק. בואו נתחיל:

חיישני G

בעת פגיעה, מופעלים על הרכב כוחות תאוצה. כוחות אלו נמדדים ביחידת מדידה שנקראת G. היא שקולה לכוח הכבידה של כדור הארץ. פגיעת צד של 2G למשל מתארת פגיעה ששווה לפעמיים כוח המשיכה. מצלמת MIO עם חיישני G מספקות תיעוד של אותם כוחות. למעשה, אנחנו מקבלים כאן תיעוד ברמה הכי מתקדמת של כל הפגיעות ברכב. זה יכול לעזור לנו או לאנשי המקצוע לפענח ולהבין את התאונה בצורה טובה יותר. ניתן להבין מהיכן קיבלנו מכה ואפילו לאמוד את מהירות הרכב שפגע בנו. בשביל שהמידע המתקבל יהיה אמין, חשוב לרכוש מצלמה ברמה הגבוהה ביותר כגון MIO שמוכרת על ידי אנשי מקצוע.

מעקב GPS

חלק חשוב בתיעוד הוא המיקום של הרכב. מעקב GPS במצלמה של MIO יאפשר לכם לקבל נתוני דרך מהימנים. שוב, מדובר באמצעי תיעוד שמבוסס על חיישנים וקולטנים מדויקים ולכן המותג של המצלמה חשוב כל כך.

מצב חניה

בMIO חשבו על הכל. מצב חניה של מצלמת הדרך יאפשר לכם לקבל צילום ותיעוד שמופעל בכל פעם שמזוהה תנועה. זה יאפשר לכם להתמודד עם פגיעות שנעשו כאשר לא הייתם נוכחים ברכב.

סיוע לנהג

אלו הן מערכות שמתריעות לנהג בשלל מצבי סיכון. ההתראות מופעלות כאשר קיימת סכנה לפגיעה ברכב. התראה נוספת מופעלת כאשר יש סטיה מהנתיב. שכלול נוסף הוא התראה כאשר מתקבל מהנהג מידע שהוא עייף וזקוק למנוחה. המערכות הללו מתבססות הן על חומרה ברמה הגבוהה ביותר והן על תוכנה מתקדמת. לחברת MIO יש פטנטים בנושא ולכן היא מהווה את המותג המוביל בשוק.

מדוע לבחור בMIO?

הבנו אם כן את הצורך במצלמת דרך. עכשיו נשאלת השאלה, מדוע לבחור בMIO? ראשית מדובר במותג מוכר מבית סוני. מצלמת הדרך עומדת במעמסה קשה מאד. היא צריכה לתפקד לאורך זמן תחת תנאים לא פשוטים. תחשבו רק על החום שמצטבר ברכב חונה מאחורי השמשה… מצלמת רכב שלא מתפקדת בזמן אמת, בעצם לא עושה את העבודה בכלל. זהו מוצר חשוב, ועל כן, אנחנו חייבים להיות בטוחים שיעבוד ב100%. אז יכול להיות שאפשר לחסוך כמה גרושים על מוצר נחות, השאלה היא האם אתם חושבים שזהו המקום לעשות זאת? המצלמות של MIO מתחילות ב349 ש"ח ועד ל599 ש"ח למצלמת הדגל הMIVUE J85. לא מדובר בסכומים מאד גבוהים בשביל האיכות שמקבלים.

איכות הצילום במצלמת הדגל היא לא פחות ממדהימה: 1600p 2.5k QHD וקובץ בטכנולוגית H.264. זה מבטיח לכם איכות תמונה מעולה ממנה תוכלו לקבל פרטים חיוניים גם אם תנאי התאורה לא אופטימליים. חשבו מה התועלת בצילום שלא ניתן להוציא ממנו פרטים כמו סוג רכב ומספר רישוי למשל…

העדשות בשימוש MIO הן ברמה של ציוד צילום מקצועי. למותג יש ניסיון מצטבר של שנים בכל הקשור לצילום וידאו. עדשות הן רכיב מרכזי. עדשות טובות יעבירו אור רב יותר ויאפשרו התמקדות טובה יותר בפרטים גם תוך כדי תנועה.

הנדסת האנוש במצלמות הדרך של MIO היא משהו שקשה לשים על גבי טבלה אבל הוא לא פחות חשוב. מיקום החיישנים והכפתורים השונים, המתאמים וההצמדה לרכב ואפילו צורת המצלמה - הכל נעשה בצורה מושלמת. ניכר שיש לחברה ניסיון מצטבר שלמתחרים יהיה קשה מאד להעתיק.

פה נעצור לציין כי ברונלייט ניתן למצוא מגוון מותגי עילית בתחום המוצרים האלקטרוניים והחשמליים. אנו מספקים את כל שירותי התמיכה, ההתקנה ואפילו המשלוח. יתרה מזאת, רונלייט היא היבואנית הרשמית של המצלמות הללו בארץ.

לסיכום,

מצלמות דרך הופכות אט אט למוצר חובה בכל רכב. מדובר ממש באמצעי בטיחות לכל דבר וזו בדיוק הסיבה שאתם רוצים לרכוש אותו מהמותג המוביל. החדשות הטובות הן שמצלמת רכב עם כל השכלולים, מהמותג המוביל ואצל יבואן מכובד מגיעה במחיר מאד תחרותי!


 

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר