ronlight
basket (0)

אוזניות לחדר כושר: חמש אוזניות מומלצות לאימון נעים יותר

אם גם אתם חובבי ספורט וכושר גופני, אנחנו בטוחים שאתם כבר עכשיו נהנים מכל היתרונות שמאפשר לנו העידן הטכנולוגי שמשדרגים לא מעט את האימון שלנו כמו השעונים החכמים, אופני הכושר או מכשירי הריצה או אפילו ביגוד ספורט חכם. עם זאת, אין ספק שהאביזר השימושי ביותר בתקופה הנוכחית ובכלל, וזה שמשפר יותר מכל את ההנאה מהאימון הוא אוזניות הכושר. כמובן שכדי ליהנות עד הסוף חשוב ללכת על אוזניות איכותית שאכן מתאימות לאימון גופני וממש עכשיו נשמח להמליץ לכם על חמישה דגמים מעולים שיהפכו כל אימון לחוויה. בהצלחה!

 

איך בוחרים אוזניות לחדר כושר?

לא כל סוג של אוזניות יתאים לכל סוג אימון. כלומר, הבחירה שלכם צריכה לקחת בחשבון קודם כל את אופי האימון שלכם. אם אתם בעיקר מבצעים אימוני ריצה אז דגמים מסוימים יתאימו, ואם אתם מרימים משקולות או עושים אימונים פונקציונליים אז כדאי לחפש סוגים אחרים המתאימים. כמובן שיש גם אוזניות שמותאמות במיוחד לאימוני שחייה מתחת למים ובקיצור – כל מתאמן ירוויח יותר מסוג אוזניות אחר.

 

IN EAR VS OVEREAR

אז בגדול אפשר לחלק את סוגי האוזניות לשניים – אוזניות חיצונית שמכסות את כל האוזן או אוזניות פנימיות שנכנסות אל תוך האפרכסת. אלא אם כן מדובר בהליכה קלה או אימון קל בחדר הכושר, אוזניות אובר איר יתאימו פחות ודגמי הספורט המומלצים הם דגמים אין איר שונים. זה הזמן להכיר את הדגמים המובילים והטובים ביותר. 

 

חמש אוזניות אלחוטיות מומלצות לחדר כושר

 

אוזניות אלחוטיות  Vert™

נתחיל עם הדגם הזול ביותר שיעשה עבודה נהדרת באימון קל. היתרון המשמעותי כאן הוא תופסן שנצמד לבגדים, קסדות או אביזרי ספורט אחרים וניתן לשלוט דרכו בקלות על רצועות השמע ועל הווליום. מצוין לאימון קל בחדר הכושר, רכיבה על אופניים ואפילו ריצות ארוכות. בנוסף הוא נוח במיוחד לשימוש גם עם כפפות על הידיים והמחיר גמיש ונותן תמורה מלאה למוצר – 199 שקלים בלבד. וכמובן שזמין לרכישה כעת באתר שלנו.

 

אוזניות אלחוטיות ACTIVE METHOD 

אוזניות ספורט נהדרות בטכנולוגיית בלוטוס׳ אלחוטית. יתרון מובהק – שרוך קשירה המאפשר לאבטח את האוזניות לצוואר וכך אין סכנה לאובדן ונפילה. הגנה מעולה מפני זיעה ואבק ועיצוב בטכנולוגיית ג׳ל מיוחדת שמאפשרת התאמה מעולה לאוזן של כל משתמש. מתאים לריצות קלות, אימונים בחדר הכושר. הן מגיעות אליכם במחיר שווה לכל כיס של 249 שקלים בלבד.

 

אוזניות אלחוטיות  Indy™ Evo

ואם בא לכם לשדרג את חוויית האימון אפילו יותר אז לגמרי כדאי שתכירו את הדגם המצוין הזה. יתרון משמעותי – חיי סוללה אורכים של עד 30 שעות וטעינה סופר מהירה. תקן מחמיר לעמידות באבק, זיעה ומים ושליטה קלה בעוצמת הקול, שירים ושיחות דרך פקדי השמע. יתרונות נוספים – ניתן להשתמש בכל אוזנייה בנפרד ולבחור באחד מתוך שלושה מצבי אקולייזר. מצוין לכל סוגי הספורט, בעיקר לריצה. 359 שקלים בלבד, וקניתם לעצמכם אוזניות איכותיות לשנים ארוכות.

 

אוזניות אלחוטיות  Push Active 

הנה דגם מצוין למי שרוצה לקחת את זה לשלב הבא וליהנות מסאונד איכותי והתאמה גבוהה לכל סוגי הספורט, כולל לספורט אתגרי בעצימות גבוה. אוזניות נוחות אם אבטוח לאפרכסת החיצונית עם סוללה לשימוש עד 44 שעות. יתרון משמעותי ביותר לספורטאים – שליטה דרך פקודות קוליות. ניתן להפעיל את סירי, אלכסה וגוגל באמצעות חיווי קולי בלבד. כמובן שיש עמידות גובה לזיעה, אבק ונתזי מים ויתרון נהדר נוסף הוא אפליקציה ייעודית המאפשרת שינוי והתאמת תכונות וכן התקנה של עדכונים חשובים. שלל הפונקציות והיתרונות הללו מגיעים אליכם במוצר אחד שזמין לרכישה אצלנו, במחיר של 359 שקלים בלבד.

 

אוזניות PUSH TRUE WIRELESS

אלו אוזניות נוחות במיוחד ומותאמות בצורה מושלמת לכל משתמש, מגיעות עם כיסוי טעינה נייד מעולה המאפשר בנוסף טעינה אלחוטית מהירה במיוחד. היתרון כאן הוא התאמה מושלמת לכל סוגי הספורט כמעט וגם עיצוב חדשני ויוצא דופן – אבל בעיקר סאונד מעולה שמתאים לכל מי שמכוון לשמע איכותי באמת. מחיר מצויין של 549 שקלים ויש לכם מוצר שישרוד איתכם באימונים עוד כמה שנים.

 

לסיכום – זה הזמן לשדרג את האימונים שלכם

כמו שאתם יכולים לראות בעצמכם, כדי ליהנות מסאונד איכותי באימון ולהפוך כל אימון שלכם לכיפי הרבה יותר, ממש לא צריך לקרוע את הכיס. דגמי האין איר המעולים הללו יתאימו לסוגי אימונים רבים ויאפשרו לכם ליהנות בכיף ממוזיקה במהלך האימון. זה הזמן להגדיר את הצרכים שלכם במדויק ולבחור את הדגם המושלם עבורכם באתר. מאחלים לכם אימון פורה והאזנה נעימה תמיד!

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר