ronlight
basket (0)

מאוורר חכם או מזגן?

ישראל היא אחת המדינות החמות ביותר בעולם המערבי. זה אומר שאנחנו צריכים להתנהל בחיי היום יום גם כאשר הטמפרטורות עולות. לאורך השנים נמצאו שני פתרונות עיקריים לבעיה: מאוורר ומזגן. המאוורר הוא מוצר שלמעשה לא חלו בו שינויים משמעותיים כבר כמה עשרות שנים. המאוורר הפשוט שכולנו מכירים הוא מאד מוגבל בפעולה שלו. הוא רועש מהמנוע וגם בעת שהוא מסתובב מצד לצד. הרוח שמפיק המאוורר הפשוט יכולה להיות לא נעימה לטווח ארוך או אפילו לשינה. למאוורר בתצורה הישנה יש גם מגבלה לגודל החלל עליו הוא משפיע. כל זאת הביא אנשים לבחור בהפעלה של מזגן שנהיה עם השנים מוצר הכרחי בכל בית ובכל מקום עבודה. הבעיה עם המזגן היא שהוא זולל חשמל והוא אף מצריך סגירה של החלונות. בעיה נוספת היא שרבים לא אוהבים להשתמש בו בזמן השינה.

ראינו אם כן שגם למזגן וגם למאורר יש חסרונות. במאמר הזה נציג לכם פתרון שיכול להוות שיפור משמעותי באיכות החיים שלכם. מדובר במאוורר חכם. זהו לא רק מאוורר בעיצוב חדש, כאלו יש רבים. זהו מאוורר שתוכנן מחדש וכולל בתוכו כמה תכונות שהופכות אותו למוצר אידיאלי שיכול להחליף במקרים רבים את השימוש במזגן.

מאוורר חכם - פריצת דרך באוורור

ציינו מעלה כמה מהבעיות של המאווררים הישנים. חשוב לציין שכאשר מדובר ב'מאווררים ישנים' אנחנו מתכוונים גם לכאלו שנראים או מעוצבים בצורה חדשנית. יש כיום מאווררים רבים שמעוצבים כמכילים חידוש טכנולוגי מדהים. רובם אינם מחדשים דבר ומשתמשים באותה טכנולוגיה ישנה של מנועים, להבים ויכולות.

מאוורר חכם JIMMIY JF41 מציע שלל תכונות, בואו נעבור על כמה מהן ונבין מדוע זו מהווה מהפיכה בעולם האוורור:

  • להבי אוורור - הלהבים של המאוורר (ה'פרופלור') תוכננו מחדש כך שיצרו זרימת אוויר בצורה של סלילים קטנים. למאווררים הללו יש צורה רשומה כפטנט. היתרון הגדול הוא השליטה שיש לנו על צורת הרוח. לא עוד משב רוח חזקה כמו שהיינו רגילים מהמאווררים הישנים.
  • רוח טבעית למרחק רב - הלהבים שולחים רוח שקטה במיוחד שיכולה להגיע גם למרחק של 15 מטר. זה מאפשר למאוורר לשלוט ולצנן חלקים גדולים בבית. למעשה, מאוורר אחד יכול להגיע לחדרים שונים בבית.
  • רוח משתנה - בטבע, הרוח שנושבת איננה נושבת בצורה אחידה. מומחים גילו שהזרימה האחידה של האוויר ממאווררים רגילים גורמת לאי נוחות לאורך זמן. במאוורר החכם, עוצמת הרוח משתנה לפי אלגוריתם מיוחד שפועל כמו רוח טבעית. ההרגשה היא ממש של רוח קלילה, כזו שמתקבלת בתוך חורשה או ליד הים.
  • ראש המאוורר מסתובב ב360 מעלות. כמו כן הוא מגיע לזווית אנכית לגמרי כלפי מעלה. היכולת הזו להגיע לכל זווית, מאפשרת ליצור אחידות בכיווני זרימת הרוח. זה יוצר איזון אופטימלי בין החלקים השונים של הבית.
  • מנוע דיגיטלי - בניגוד למנוע הרגיל שנקרא מנוע סלילי, למאוורר החכם יש מנוע דיגיטלי. זהו מנוע עם יכולת לכוונון מהירות בצורה מדויקת ביותר. יתרון נוסף הוא השקט בעת ההפעלה. אם במאווררים רגילים אנחנו שומעים רעש לא נעים ביחוד בעוצמות גבוהות, כאן מדובר במכשיר שקט ביותר.
  • אמינות - מנוע דיגיטלי ולהבים יעילים יותר מביאים לכך שהצפי לאורך החיים של המכשיר הוא לעשרים אלף שעות עבודה. מדובר על נתון שעולה על מאווררים רגילים פי עשר ויותר.
  • חסכון - הפעלה של מאוורר אורכת זמן רב. לכל שינוי קטן ביעילות יש השפעה גדולה על סך צריכת החשמל. המאוורר החכם JIMMY JF41 מגיע ליעילות עד פי שלושה ממאוורר מקביל. זה אומר שבעלות הפעלה של יום אחד של מאוורר רגיל, ניתן להפעיל מאוורר חכם למשך שלושה ימים.
  • עיצוב מודרני ואלגנטי - העיצוב של המאוורר החכם של ג'ימי הוא מודרני ופשוט נעים לעין. מאווררים רבים נראים כמו ניסיונות כושלים בעיצוב שמנסה להיות חדשני. הם כולם נראים מיושנים לאחר שנה או שתיים. העיצוב של הג'ימי הוא על מותי ויתאים לכל בית ולכל סגנון וסביבת עיצוב שהיא.
  • תפעול פשוט - המאוורר החכם מתוכנן כך שיהיה פשוט ביותר להרכבה ותחזוקה. הנדסת האנוש בו מבטיחה שתפעילו אותו כבר מהרגע הראשון כאילו אתם כבר מכירים אותו. הניקוי של המכשיר הוא מאד פשוט. לנקודה הזו יש יתרון גדול - רבים הם המאווררים שמקשים על ניקיון יסודי שלהם בכל החלקים. הם נוטים לצבור אבק ופשוט להראות לא טוב כבר אחרי זמן מועט. בג'ימי כאמור זה לא יקרה. ניתן להגיע לכל החלקים ולנקות אותם ממש תוך דקות ספורות.
  • אחריות וגב של היבואן הרשמי - למאוורר של ג'ימי, הJF41 יש שנתיים אחריות שניתנות על ידי היבואן הרשמי. הרכישה דרך רונלייט היא בטוחה, ואף ניתן לקבל שירות מלא על כל מוצר כולל הדרכה, טיפול וכל תחזוקה שתדרשו לה. למרות שסביר להניח שלא תזדקקו לאחת, תמיד טוב שיש אפשרות לקבל אותה.

שנסכם?

מאוורר חכם יכול להעניק לכם פתרון כולל. גם מי שכבר לא רגיל להשתמש במאוורר יכול למצוא כאן פתרון שיחליף את המזגן לפחות בחלק מהשימושים. רבים לא אוהבים לישון עם מזגן או שפשוט חוששים להצטנן. מאוורר רגיל גם הוא איננו נעים לשינה. הפתרון המושלם לשינה הוא למעשה המאוורר החכם. לאחר שתרגישו איך משבי הרוח הטבעית והשקטה שלו מרדימים אתכם, לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו!

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר