ronlight
basket (0)

אוזניות ספורט מומלצות

אין ספק שאחת הפעילויות המהנות ביותר שאפשר לשלב עם ספורט היא האזנה למוזיקה או לפודקאסט טוב במהלך האימון. כדי ליהנות מהם בכל מקום ובכל זמן צריך שיהיו לכם אוזניות ספורט איכותיות לחוויה הטובה ביותר. מתלבטים בין הדגמים השונים הקיימים בשוק? יש לנו כמה דגמים מובילים מומלצים שאת כולם תוכלו למצוא באתר רונלייט באחריות יבואן רשמי ובמחירים ללא תחרות.

 

כיצד נבחר אוזניות ספורט מומלצות?

כשרוצים לקנות אוזניות ספורט, העניין הראשון שצריך להביא בחשבון הוא מטרת הרכישה. האם האוזניות מיועדות לאימוני ריצה מפרכים או לאימוני אירובי נינוחים בבית? לאימונים קצרים או דווקא לכאלו ארוכים יותר, הדורשים סוללה חזקה יותר? לאחר מכן חשוב להחליט על תקציב רצוי. אפשר למצוא אוזניות במאות שקלים בודדים וכאלו העולות אלף שקלים ויותר.

הינה כמה דגשים שחשוב להביא בחשבון בבחירת אוזניות ספורט:

איכות הסאונד

הפרמטר הראשון שחשוב לשים אליו לב הוא איכות השמע שהאוזניות מספקות. היום מרבית האוזניות מציעות שמע טוב, אם כי לעיתים בסיסי. מי שרגיש יותר לאיכות הסאונד יידרש להשקיע מעט יותר ולקנות אוזניות עם איכות שמע מצוינת. יש אנשים הנהנים מאוד מסאונד בסיסי יחסית ואחרים החייבים שמע מעולה עם נטרול רעשים איכותי. נסו להבין מהן העדיפות שלכם ולבחור קודם כול פי הפרמטר הזה.

 

עמידות לזיעה

חשוב מאוד לבדוק את התקן של כל דגם לעומק. אוזניות שלא עמידות לזיעה ייפגעו עם הזמן ואתם תרגישו בירידה באיכות הסאונד ולפעמים אפילו תקלות רציניות. אם אתם צריכים אוזניות לחדר כושר או דווקא לריצות בחוץ, חשוב מאוד לרכוש אוזניות עם עמידות גבוהה לזיעה ורצוי גם לאבק וללכלוכים.

 

נוחות האוזניות

לא תמיד יש אפשרות לנסות את האוזניות לפני הרכישה, אבל יש דרכים שבהן תוכלו להבין אם האוזניות נוחות או לא. אם יש לכם חברים שכבר קנו אחד מהדגמים שמעניינים אתכם, תוכלו לבקש מהם לנסות אותם. אתם יכולים גם לחפש סרטוני סקירה ביוטיוב כדי לקבל תמונה די ברורה דרך חוויות של אחרים. הנוחות של אוזניות במהלך אימונים קשורה גם לאופן שבו אתם מתאמנים. כאן תוכלו למצוא טיפים לריצה ולאימון באופן כללי שיעזרו לכם בין היתר להפיק את המקסימום מהאוזניות שלכם.

 

סוג האוזניות (קשת או In-Ear)

באופן כללי אפשר לומר כי אוזניות קשת מתאימות יותר לסוג רגוע יותר ודינאמי פחות של אימונים. לאימונים עצימים כמו ריצה או רכיבה לאופניים, אוזניות In-Ear הן בדרך הדגמים המתאימים יותר. בכל מקרה חשוב לנסות את שתי האפשרויות כדי להבין איזו אופציה עדיפה במהלך האימון.

אוזניות ספורט מומלצות

אוזניות ספורט מומלצות – ההמלצות שלנו

בואו נעבור כעת לדגמים שאנחנו ממליצים לכם לנסות מהחברות הכי מוכרות בעולם הסאונד והאוזניות:

אוזניות אלחוטיות Push Active 

מחיר: 359 ₪

יצרן: Skullcandy

יתרונות מרכזיים: טכנולוגיה לשליטה בעזרת פקודות קוליות, אפשרות להפעלה של סירי, אלכסה וגוגל. סוללות המתאימות לכ-44 שעות שימוש, עמידות גבוהה לזיעה ומים, אפליקציה נוחה לשליטה. דגם מצוין של אחת החברות הטובות בשוק. השליטה הקולית נוחה וטובה ומקלה את התפעול במהלך אימונים. הסוללה חזקה ומתאימה גם לאימונים ארוכים. זהו דגם עמיד במיוחד שלא נפגע גם מהרבה זיעה ואבק. עם יתרונות נוספים כמו טכנולוגיה מעולה לאיתור במצב אובדן ואפליקציה נלווית המגיעה עם הרבה עדכונים בלייב, זהו אחד הדגמים המומלצים במיוחד ובמחיר מעולה.

 

אוזניות אלחוטיות Dime® 2 TWS Earbuds 

מחיר: 209 ₪

יצרן: Skullcandy

יתרונות מרכזיים: אפשרות לשימוש בכל אוזנייה בנפרד, מיקרופון לשליטה, טכנולוגיה לאיתור במקרה של אובדן.

 

אם אתם מחפשים אופציה זולה וטובה, זהו הדגם בשבילכם. במחיר של 209 שקלים בלבד אתם נהנים מאוזניות איכותיות, סוללה המחזיקה עד 12 שעות, עמידות לא רעה למים ואבק וכל האחריות והמוניטין של Skullcandy. דגם מצוין שמתאים במיוחד למתאמנים שעושים אימונים קלים בסביבה הביתית.

 

אוזניות SKULLCANDY CRUSHER® ANC 2 

מחיר: 999 ₪

יצרן: Skullcandy

יתרונות מרכזיים: עד 50 שעות סוללה, מצבי אקוולייזר רבים ואפשרות להתאמה אישית, דגם מתקפל ונוח לנשיאה, קשת עמידה ונוחה.

 

למי שמחפש מוצר איכותי במיוחד, אוזניות SKULLCANDY CRUSHER® ANC 2 הן אפשרות מצוינת. זהו דגם של אוזניות קשת חזקות ועמידות במיוחד העשויות מחומרים ארגונומיים מעולים ובעלות איכות סאונד יוצאת דופן. כיוון שאלו אוזניות קשת הן מתאימות יותר לאימונים ביתיים ולאימונים בחדרי כושר, וייתנו תמורה מעולה עם חוויית שמע נהדרת וניתוק מוחלט מהסביבה.

 

אוזניות אלחוטיות SESH TRUE Skullcandy 

מחיר: 239 ₪

יצרן: Skullcandy

יתרונות מרכזיים: עוזרת קולית נוחה, תקן מצוין להגנה מאבק וזיעה, חיבור בלוטות' מתקדם.

 

עוד דגם במחיר מעולה שאולי לא מתאים למתאמנים עצימים במיוחד, אבל יעשה עבודה מעולה באימונים ביתיים קצרים מפעם לפעם. עמידות מצוינת לזיעה ולחות, מיקרופון טוב לשליטה על עוצמת הקול והעברת שירים, סוללה חלשה מעט – עד שלוש שעות שימוש בלבד. SESH TRUE Skullcandy הוא דגם מעולה של סקאל קנדי במחיר שווה לכל כיס.

 

אוזניות אלחוטיות Sesh® Evo 

מחיר: 239 ₪

יצרן: Skullcandy

יתרונות מרכזיים: חיי סוללה מצוינים, עמידות מתקדמת לאבק ולזיעה, שליטה ברצועות ובעוצמת השמע דרך פקודות מגע, שלושה מצבי אקוולייזר.

 

אולי התמורה הטובה ביותר למחיר. תמורת 239 שקלים בלבד תיהנו מאוזניות חזקות עם סאונד מעולה, הגנה מצוינת מפני זיעה ושליטה קלה ואינטואיטיבית. דגם מומלץ למי שמחפש את האיזון המושלם בין איכות למחיר טוב.

 

לסיכום

כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לענות על כמה שאלות ולהגדיר את המטרה לשמה אתם רוכשים אוזניות ספורט. הדגמים המומלצים שכאן יאפשרו לכם ליהנות בזמן האימונים ממוזיקה, מפודקאסט או מהאזנה לכל תוכן השמע שאתם צריכים. אוזניות הספורט שאתם יכולים לרכוש באתר רונלייט מגיעות במשלוח מהיר עד הבית, במחיר הטוב ביותר ועם אחריות יבואן רשמי. רוצים לדעת עוד? המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה.

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר