ronlight
basket (0)

שימו אוזן: כך תבחרו את האוזניות האידיאליות עבורכם

האזנה למוזיקה היא אחד הדברים הנפלאים ביותר, כשאחד התענוגות הגדולים הוא לשים אוזניות ולהאזין למוזיקה אהובה. ההאזנה למוזיקה יכולה להתבצע במגוון הזדמנויות: בריצה, בהליכה, בזמן טיסה או אפילו המהלך שטיפת הבית או ניקיון הרכב. מה שיעשה את ההבדל בין חוויה סבירה לחוויה טובה הוא זוג אוזניות טובות ומתאימות. כאשר אנחנו בוחרים אוזניות אנחנו צריכים לחשוב על הרבה משתנים שונים. רבים פשוט בוחרים אוזניות לפי מותג או לפי דגם שראו אצל מישהו אחר, ולעיתים זו עשויה להתגלות כטעות. כיום יש לא מעט סוגי אוזניות ובחירה טובה תועיל לנו כמשתמשים הן כדי ליהנות, והן כדי לשמור על הבריאות. במאמר הזה נסקור את סוגי האזניות השונים ונבין כיצד לבצע בחירה מושכלת.

אוזניות - סוגים שונים, בחירה מרובה

כאשר אנחנו בוחרים אוזניות, חשוב שנעצור רגע ונשאל את עצמנו את הדברים הבאים:

  • כיצד אשתמש באוזניות?
  • היכן אשתמש באוזניות?
  • לאיזה סוג שמע אאזין? מוזיקה? פודקאסטים?
  • באיזו תדירות אאזין?
  • מה הוא התקציב העומד לרשותי?

אוזניות קשת -

מדובר כאן באוזניות בתצורה הקלאסית כאשר כל אחד מהאלמנטים נתמך על ידי קשת מעל הראש. היתרונות הגדולים של אוזניות קשת הם איכות השמע והכיסוי של האוזן. אוזניות קשת טובות יכולות להיות בעלות סאונד פנומנלי. הן עוטפות את האוזן ונצמדות אליה ברכות. המשקל שלהן נתמך בעזרת הראש. החסרונות של אותן אזניות הן בכך שהן גדולות ומגושמות. הן יתפסו יותר מקום לנשיאה למשל. אוזניות אלו הן גם פחות מומלצות לספורט. הן לא יעמדו בריצה או קפיצה ויהיו מועדות לנפילה או לשינוי בפוזיציה על הראש. מבחינת מחיר מדובר באזניות שבהרבה מקרים לא יהיו זולות. יחד עם זה, אנשים רבים יעדיפו אותן רק משום שהם סולדים מאוזניות שנכנסות לתעלות האוזן. אוזניות קשת הן הבחירה האידאלית למי שמאזין למוזיקה קלאסית, ג'ז או כל מי שרוצה ליהנות מהעומק הווקאלי של התכנים שאליהם הוא מאזין.

אוזניות InEar -

אלו אוזניות שכשמם כן הם, נכנסות לתוך האוזן. אוזניות הInEar תוכננו כך שיישארו בתוך האוזן, גם במהלך פעילות ספורטיבית או תנועתיות. אוזניות InEar רבות משתמשות בטכנולוגיות מתקדמות שהופכות אותן למאוד נוחות, כשישנן אוזניות עם ג'ל מיוחד שמקבל את הצורה הספציפית של תעלת האוזן שלנו. זה מבטיח התאמה מושלמת לאוזן ומונע כאבים לאורך זמן.

יתרה מזאת, טכנולוגיה נוספת היא שימוש בחומרים עמידים לזיעה. הצטברות של זיעה בזמן פעילות גופנית היא בלתי נמנעת. הזיעה גורמת לחוסר נוחות באזור המגע עם האוזניות. אוזניות InEar מתקדמות מסוגלות להתמודד עם זה ולהשאיר אותנו עם תחושת התאמה ונוחות גם תחת מאמץ והזעה. האוזניות הללו הן אידאליות כמובן לספורט מכל הסוגים. תכונה נוספת של אוזניות מסוג זה, היא הימצאותו של מיקרופון ייעודי. זה מאפשר לבצע שיחות טלפון בנייד מבלי להוציאו מהכיס. זה מאפשר נוחות מקסימלית בשימוש בטלפון אבל לא רק זה, ולו כי השימוש באוזניות ובמיקרופון מרחיק מאיתנו את המכשיר הסלולרי ומצמצם את כמות הקרינה שאנחנו חווים כתוצאה מכך. מי שמעוניין באוזניות עמידות לפעילו גופנית אינטנסיבית, הכוללת קפיצות וזעזועים רבים, זקוק לפתרון אפילו יותר טוב: אוזניות InEar עם אבטוח. זוהי למעשה קשת קטנטנה שמיועדת להרכבה על האוזן עצמה. ההרכבה היא נוחה ומונעת כל נפילה של האוזניות אפילו תחת ביצוע פעילות ספורטיבית מאומצת ביותר.

אוזניות אלחוטיות –

אוזניות נהדרות המתקיימות הודות לטכנולוגיית בלו טוס מתקדמת. גרסה אלחוטית לאוזניות הייתה בעבר נחלתן של אוזניות יקרות מאוד בלבד. כיום ניתן להשיג אוזניות מסוג זה במחירים שווים לכל כיס. אלו מגיעות הן כאוזניות קשת והן כאוזניות InEar. אוזניות אלחוטיות מאפשרות לנו ליהנות מאוזניות קשת או InEar מבלי הטרחה והסרבול של כבלים וחוטים. כאשר מדובר באוזניות InEar - הרי שאלו הופכות לממש סוג של תכשיט אלגנטי כאשר הן מגיעות ללא הרצועות. במקום שייצרו קשרים במקום האחסון (מי לא מכיר זאת…), אנחנו פשוט שומרים אותן בקופסה קטנה ואלגנטית! איכות השמע של אוזניות אלחוטיות היא פנומנלית. מדובר בשדר שלא מוריד מאיכות השמע ביחס לכבל סטנדרטי.

חשוב לציין שאוזניות InEar אלחוטיות הן פתרון טוב לא רק למי שעושה ספורט. למעשה, רבים משתמשים בהן כאזניות רב תכליתיות הן לדיבור בטלפון, הן להאזנה שגרתית והן לספורט קל.

 

בחרו את האוזניות האידיאליות ביותר בעבורכם, אלה שעונות על צרכיכם, ובכך תבצעו בחירה מושכלת.

שתהיה האזנה ערבה!

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר