ronlight
basket (0)

למה מומלץ לקנות אוזניות אלחוטיות?

היו אלו המכשירים הניידים שהביאו את האוזניות לקדמת הבמה, וזאת כי פתאום התאפשר לחבר אותן למכשיר הנייד ולשמוע דרכן את המוזיקה האהובה (ישירות מיוטיוב או מכל תוכנה אחרת) מבלי להפריע לאף אחד, כך לאחר שהאוזניות קיבלו מקום של כבוד, הן השתכללו ובדרך איבדו את החוטים - הן למדו להציע הרבה יותר ומכאן שגם הפכו ליותר נוחות ומעוצבות, עובדה שבין היתר פתחה עבורן נישה חדשה: האפשרות להפוך לפריט חובה אצל ספורטאים.

אלמנט מניע

לא מעט אנשים שהחלו לעשות ספורט מעידים שלולא קיומן של האוזניות האלחוטיות הם לא היו ממשיכים להתמיד, וזאת כי המוזיקה העניקה להם כוח מניע, המוזיקה העניקה להם את המוטיבציה להמשיך ולנוע, פשוט כי עתה כאשר החוט נעלם, הפעולה הספורטיבית נהייתה הרבה יותר נוחה ואף הרבה יותר בטוחה, ולו כי עתה אין חשש שהחוט יסתבך עם מכשיר מסוים, שהוא יפריע במהלך התנועה ובאופן כללי אין צורך לחוש כבולים. מכאן שאוזניות אלחוטיות הוכרזו ע"י רבים כאלמנט מאוד נוח לשימוש בזמן ספורט, כך שלא איחר היום שבו החברות הגדולות החלו לעצב אוזניות ייעודיות, כאלו שהן יותר עמידות ואף פחות רגישות לתזוזה מהירה או פתאומית.

מבקשים דוגמה?

ציינו שכיום ניתן למצוא אוזניות שייעודיות עבור פעילות ספורטיבית ופה נציג כדוגמה את אוזניות METHOD. אוזניות אלו אומנם ללא חוטים, אך הן כן מכילות קולר, כזה שמסייע להיות בטוחים שגם אם האוזנייה תיפול מהאוזן, היא תישמר ולא תישמט לרצפה, ובנוסף אוזניות אלו נחשבות מאוד יציבות ואף עמידות במגע עם זיעה. מה עוד? הן מגיעות עם סוללה נטענת (מספקות זמן ממושך של עבודה - כ9 שעות), ישנה בקרת שיחה (משמע אפשרי לעבור בקלות לשיחה) וישנו מיקרופון מובנה ואפילו שלט, כך שניתן להמשיך לצעוד (או לעשות שכיבות סמיכה), ותוך כדי להתעדכן בעבודה או לדבר עם חברים.

3 טכנולוגיות

בדיקה מהירה מעלה שיש אוזניות שעובדות עם בלוטוס, עם תדרי רדיו וכמובן עם Wi Fi. מהם ההבדלים? ובכן אוזניות מבוססות Wi Fi מאפשרות לשמוע מוזיקה בכל הבית, כמובן כל עוד קיימת רשת אלחוטית. ברוב המקרים הן מגיעות עם משדר ייעודי למערכת השמע, או לחלופין עם משדר ייעודי לאפליקציה שממנה שומעים את ספריית המדיה הרצויה. במקרה זה היתרון היחסי מתמקד בחיי הסוללה הארוכים ובשטח הרב שמכוסה. עם זאת, עבור שימוש מחוץ לבית, אופציה זו פחות עדיפה. מכאן נעבור לבחון אוזניות שמבוססות על תדר רדיו, ופה נמצא שאיכות השמע מאוד טובה, טווח התדרים נרחב וכמובן שחיי הסוללה נחשבים מאוד ארוכים. עם זאת, אם המטרה הינה צעידה מחוץ לבית, דלגו לאופציה הבאה, לאוזניות שמבוססות על בלוטוס. אוזניות אלו אידאליות לחיבור עם מכשירים חכמים, כך שכל עוד משקיעים בדגם איכותי, ניתן ליהנות מאיכות שמע גבוהה ומחיי סוללה ארוכים.

פרקטי וסקסי כאחד

לאחר שהבנו מה קיים ומה השתכלל בתקופה האחרונה, נציין שאוזניות אלחוטיות הן מעבר לפריט פרקטי וספורטיבי, אלא כיום הן גם מהוות סמל סטטוס ואף אלמנט עיצובי, וזאת כי העיצובים בתחום סקסיים ומרשימים - הופכים בקלות כל הופעה רגילה להופעה ייחודית ובעלת אמירה. אי לכך אין זה מפתיע שהן בעצמן מגיעות במארז מעוצב ושהחברות הגדולות אינן רק משקיעות באיכות וארגונומיה, אלא גם מורגשת השקעה רבה בעיצוב. שנסכם? בין אם מבקשים לאחר שהילדים הולכים לישון לשמוע מוזיקה בקולי קולות, בין אם מבקשים לצאת לרוץ ותוך כדי לשמוע מוזיקה אהובה ובין אם מבקשים סתם לצאת לסופר ולנצל את הזמן עבור הקשבה למוזיקה מרגיעה, הרי שכיום זה לא רק אפשרי וממש מהנה, אלא גם מאוד נוח ונראה מדהים.

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר