ronlight
basket (0)

אוזניות אלחוטיות מומלצות: 10 האוזניות המומלצות ביותר לשנת 2024

אוזניות טובות עם איכות מעולה הן כבר סטנדרט, והיום השוק מציע מגוון נרחב של אוזניות עם מפרט שונה ובטווח מחירים רחב במיוחד. עם אוזניות טובות אפשר להאזין למוזיקה ולצלילים בטלפון מכל מקום באופן דיסקרטי, לשמוע את הפרטים הקטנים ביותר של כל סאונד באיכות הגבוהה ביותר ולנהל שיחות בצורה פשוטה ומקצועית, מה שנקרא Hands Free. ברור שהיום האפשרות הנוחה ביותר היא אוזניות אלחוטיות – ובדיוק בגלל זה הכנו עבורכם סקירה מקיפה של עשרת הדגמים המומלצים ל-2024. שנתחיל?

 

כיצד לבחור את האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר עבורך?

חשוב לשאול את עצמכם מה אתם בדיוק מחפשים, או במילים האחרות – לאיזו מטרה ישמשו האוזניות הללו. האם לצורך שיחות בעיקר? האם להאזנה למוזיקה? אולי לאימונים ספורטיביים או דווקא לגיימינג. כך תוכלו למעשה להתחיל לחפש דגמים ייעודיים שיתאימו לצורך שלכם. תוכלו לקרוא ביקורות באינטרנט, לצפות בסרטונים ביוטיוב או לבקש את חוות דעתם של חברים או משפחה, וכך תוכלו להבין איזה דגמים עושים עבודה טובה, לאילו מהם יש חסרונות בולטים ומהי התמורה הטובה ביותר לכל סכום כסף. כעת, הגדירו לעצמכם תקציב רצוי מתוך המידע שבידכם.

 

מדוע אוזניות אלחוטיות טובות יותר מאוזניות עם חוט?

אפשר לומר שהשאלה הזו עונה פחות או יותר על עצמה. אוזניות חוטיות זו טכנולוגיה די מיושנת וכולנו מכירים סיטואציות מעצבנות כמו אוזניות שנתפסות במשהו במהלך השימוש שלנו בהן, כאלו שמסתבכות בתוך התיק וצריך להתיר אותן לפני כל שימוש או קרעים בחוט. אוזניות אלחוטיות בעצם פותרות את כל הבעיות הללו. נכון, יש גם חסרונות, בעיקר הצורך להטעין אותן לצורך השימוש, אבל היתרונות הרבים של נוחות שימוש, הפעלה פשוטה ואיכות סאונד יוצאת דופן עולים עליהם בהרבה.

 

אוזניות קשת VS אוזניות IN EAR: כל ההבדלים

אז כדי להבין מה ההבדלים בין סוגי האוזניות הללו, ניקח לדוגמא דגמי אוזניות אלחוטיות של skullcandy, אחד ממותגי האוזניות האלחוטיות המובילים בעולם בשנים האחרונות. אנחנו מדברים על עיצוב מזערי, קטן ונוח. חלק מהדגמים נכנסים פחות או יותר במלואם אל תוך תעלת האוזן ולחלקם יש הארכה חיצונית שמאפשרת שליפה קלה ומהירה. הן לרוב מגיעות עם קופסת טעינה מותאמת וייעודית וחלק מהדגמים יתאימו גם לספורטאים חובבים.

 

מנגד, מעניין לראות דגמים שונים של אוזניות קשת מבית מותג Skullcandy. כאן כבר מדובר במוצר גדול יותר עם איכות שמע לא פחות טובה, כזה שמתאים בסיטואציות מעט אחרות. יש סוגים שונים אוזניות קשת: אוזניות אקוסטיות גדולות שמתאימות להאזנה למוזיקה וכן יצירת מוזיקה ועריכת שירים. אלו הן גם אוזניות פופולריות במיוחד בענף הגיימינג. נוסף על כך, יש אוזניות קשת ייעודיות לספורט. מדובר על קשת דקה יותר שנתפסת בצורה טובה על הראש כך שאין תזוזה במהלך פעילות ספורטיבית, גם כשמדובר בפעילות עצימה. אם ככה, בואו נתחיל עם כמה המלצות חמות דווקא לאוזניות קשת.

 

 

אוזניות קשת המומלצות ביותר ל-2024

 

אוזניות קשת אלחוטיות HESH ANC

כאן אנחנו מדברים על דגם קלאסי נפלא מבית סקאל קנדי. הוא מגיע עם מערכת סינון רעשים אקטיבית, מיקרופון לשיחות וכפתורים לשליטה על עוצמת השמע, מעבר בין שירים ומענה לשיחות. הוא מגיע עם מטען מהיר במיוחד המאפשר עד שלוש שעות האזנה בזמן טעינה של 10 דקות בלבד וכן מדובר בדגם מתקפל, קל במיוחד ונוח לנשיאה. תוכלו למצוא אותו באתר שלנו במחיר של 599 שקלים בלבד. 

 

אוזניות קשת אלחוטיות  CRUSHER ANC Skullcandy 

דגם בלוטוס׳ אלחוטי יוצא מן הכלל. מערכת סטריאו בס פנימית מובנית עם אפשרות לוויסות בס חי, אקוסטיקה מעודנת, בידוד רעשים מעולה, רפידות קצף לאוזניים, עיצוב מתקפל ונוח, בקרה פשוטה על שיחות, ווליום ושירים, תיק מגן לנסיעות ואפילו אפשרות לחיבור AUX אם תעדיפו. אלו אוזניות פרימיום מעולות שנחשבות לטובות ביותר מבין הדגמים האלחוטיים כיום, וזוהי גם הסיבה שהן גם הרבה פעמים הבחירה הראשונה של גיימרים מקצועיים. כאן תוכלו לרכוש אותן במחיר בלעדי של 1199 שקלים בלבד.

 

אוזניות קשת אלחוטיות  Skullcandy CRUSHER EVO by Collina Strada

בדגם הזה חייבים לדבר קודם כל על העיצוב הייחודי. מגע הקסם של המעצבת הפופולרית קולינה סטרדה בהחלט עושה את שלו. צבעי טאיי דיי רכים בדוגמאות עדינות לעין – והדגם הזה הוא בהחלט סוג של תכשיט על מי ששם אותו. מעבר לכך אנחנו רואים את כל המאפיינים המוכרים והטובים כמו רפידות עם קצף זיכרון, סטריאו בס מובנה, בקרת שיחה, רצועת שמע ועוצמה, חיבור בלוטוס׳ עדכני וקיפול נוח לנשיאה קלה. רכשו אותן כעת באתר במחיר מעולה של 949 שקלים בלבד. שימו לב – זוהי מהדורה מוגבלת!

 

אוזניות קשת אלחוטיות  Venue Wireless Noise-Cancelling

כאן יש לנו דגם ביניים נהדר, גם הוא מבית סקאל קנדי. טכנולוגיה אלחוטית מעולה לסינון רעשים אקטיבי, עד 24 שעות סוללה במצב בלוטוס׳, טכנולוגיית טעינה מהירה ועד חמש שעות שימוש לאחר עשר דקות הטענה בלבד, בקרת שיחה, שמע ועוצמה כמובן. בעצם – כל מה שאתם צריכים מאוזניות טובות. מעולות לגיימרים בהחלט, חובבים ומקצוענים, נוחות לקיפול וקלות לנשיאה. רכשו כעת במחיר משתלם של 749 שקלים בלבד. 

 

אוזניות קשת אלחוטיות  Crusher

הקראשר הוא בלי ספק אחד הדגמים הקלאסיים והאהובים ביותר של מותג סקאל קנדי. עד 40 שעות חיי סוללה, סטריאו מובנה עם בס מודגש, בידוד יעיל למדי של רעשי הסביבה, מיקרופון ומובנה וכפתורי שליטה נוחים וכמובן תיק נשיאה לארוז את הכל. יש סיכוי לא רע שזהו הדגם האולטימטיבי לחובבי המוזיקה המושבעים, ויש גם לא מעט עורכים ונגנים שמשתמשים בהן. מעבר לכך חשוב לדבר על העיצוב האלגנטי, על הגימור העדין ועל הצבעים הנעימים. תוכלו לבחור בן לבן מרגיע לזהב יותר. תוכלו לרכוש כעת במחיר של 699 שקלים בלבד. 

 

אוזניות קשת אלחוטיות  HESH 3

אם אתם מחפשים דגם איכותי וחזק אבל התקציב שלכם מוגבל, ייתכן שזה הדגם המושלם עבורכם. הוא מגיע עם סטריאו היקפי לשני הצדדים, חיי סוללה ארוכים במיוחד, שליטה נוחה בעוצמה, רצועה ומענה על שיחות. עיצוב שחור קלאסי ונעים לעין וכן קיפול מהיר ונשיאה נוחה. הכל במחיר מנצח של 399 שקלים בלבד. ניתן להשיג את הדגם כאן.

 

5 אוזניות IN EAR המומלצות ביותר

 

אוזניות אלחוטיות Indy™ Evo

אז עברנו לדגמים מסוג IN EAR ואנחנו רוצים להתחיל עם אחד הדגמים הנהדרים של סקאל קנדי. הוא נטען במהירות שיא ומגיע עם חיי סוללה של עד 30 שעות. עמיד לזיעה, אבק ומים כך שהוא מצוין עבור ספורטאים, והשליטה על הקול, רצועת השמע והשיחות היא דרך פקדי מגע מתקדמים. ניתן להשתמש בכל אוזניה בנפרד ולבחור שלושה מצבי איקוולייזר שונים למוזיקה, סרטים ופודקאסטים. העיצוב הוא נוח וחדשני כיאה למותג והמחיר הוא פשוט פנטסטי. רק 359 שקלים באתר רונלייט

 

אוזניות אלחוטיות  SKULLCANDY INDY Bluetooth

עוד דגם נפלא במחיר מצחיק למדי. הן מגיעות עם מיקרופון מובנה, ערכת הטענה מגנטית מהירה, חיי סוללה של עד 16 שעות והפעלה באמצעות כפתורי טאצ׳ מגניבים (כולל חיבור אוטומטי למכשירים בעת שליפה מקופסת האחסון). הן מגיעות עם בלוטוס׳ 5.0 ותומכות בכל סוגי הטלפונים והטאבלטים. חידוש מעניין כאן הוא טכנולוגיה פורצת דרך שיושמה לראשונה של סאונד היקפי לגיימינג וצפייה בסרטים. רכשו אותן עכשיו באתר ב-349 שקלים.

 

 

אוזניות אלחוטיות  Sesh® Evo

דגם שמראה שגם בתקציב נמוך יחסית אפשר לקבל איכות לא מתפשרת - רק 279 שקלים אצלנו באתר. טעינה מהירה במיוחד, עמידות בזיעה מים ואבק בתקן מתקדם IP55, ככה שאפשר לצאת איתן מהבית ואפילו לבצע פעילות ספורטיבית קלה. פקדי מגע נוחים לשליטה בווליום, שירים ושיחות ואפשרות למציאת אוזניות שאבדו. נכון, אנחנו לא מדברים על עוצמות שמע של הדגמים הכי יקרים ואלו הן לא אוזניות לגיימרים או לעורכי מוזיקה, אבל זהו בהחלט דגם שייתן עבודה מעולה בהאזנה יומיומית למוזיקה ובשיחות.

 

אוזניות אלחוטיות  JIb True Wireless

איכותיות וחזקות במחיר מעולה. מגיעות עם מארז הטענה מהירה וחיי סוללה יוצאי דופן יחסית של 22 שעות. מיקרופון מובנה, לחצנים פשוטים ונוחים לשליטה על עוצמה, רצועה ומענה לשיחות, אפשרות לשימוש בכל אוזניה בנפרד וכמובן העיצוב המעולה של סקאל קנדי שהרחבנו עליו כבר די והותר. תוכלו להשיג אותן באתר שלנו במחיר של 199 שקלים בלבד.

 

אוזניות אלחוטיות  Dime® True Wireless Earbuds

מה שיפה במותג סקאל קנדי, זה שהוא מאפשר לכל אחד ליהנות מאזניות איכותיות לפי התקציב הקיים. במחיר של 169 שקלים באתר תקבלו גם חיי סוללה של עד 12 שעות (מגיע עם מארז טעינה ייעודי, תקן איכותי ומתקדם של עמידות לזיעה ומים, מיקרופון מובנה וכפתורים נוחים ופשוטים לשליטה. זהו דגם נהדר למי שלא רוצה להשקיע יותר מדי ואם אתם רוצים לקנות את האוזניות הראשונות לילדים שלכם זה בהחלט הדגם שאפשר להתחיל איתו. תוכלו להשיג אותו כאן עם משלוח מהיר עד הבית.

 

אוזניות אלחוטיות  VERT

דגם מדליק, קליל וקומפקטי שגם מגיע עם עמדת הטענה ייחודית ושונה ממה שסקאל קנדי מציעה בדרך כלל. הדגם מגיע עם תופסן קטן ומגניב שמתחבר לבגדים בקלות ומתאים גם לקסדות, תיקים, חגורות ועוד. השליטה הנוחה היא דרך התופסן ומה שמעניין כאן זה שעל אף שמדובר בדגם יחסית זול הוא יכול להתאים לפעילויות אקסטרים קלילות, לריצה וכושר, רכיבה על אופניים, אופנוע וכן הלאה. בקיצור, אחלה דגם במחיר פשוט ששווה להכיר. את הדגם תוכלו לרכוש אצלנו באתר במחיר של 199 שקלים.

 

לסיכום

בשורה התחתונה, כדאי להתחיל בהבנת הצרכים שלכם ולאחר מכן קביעת התקציב, וכך לבחור את הדגם המתאים עבורכם. ספורטאי מקצועי יזדקק באופן טבעי לדגם שונה מזה שעורך מוזיקה יצטרך. לכן חשוב להגדיר קודם כל את הצרכים שלנו ורק אז נוכל להבין מה מתאים לנו. בשלב הזה שווה בהחלט להתייעץ עם חברים ובני משפחה ולקבל מידע ממקור ראשון על דגמים שונים, יתרונות, חסרונות ועלויות. ההמלצה שלנו היא ללכת תמיד על מותגים איכותיים ומוצרים שיחזיקו לשנים ארוכות כמו מותג סקאל קנדי ודומיו. אפשר למצוא מוצרים זולים יותר בשוק, אבל אלו אזניות שלא בהכרח יספקו איכות שמע וחווית שימוש טובה כמו שאתם באמת רוצים. שתהיה האזנה נעימה!

 

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר