ronlight
basket (0)

שואב שוטף מומלץ – כל הפרטים

ניקיון הבית הוא מטלה שלא כולנו אוהבים לעשות, ואפילו רובנו מעדיפים שלא לעשות בהינתן ההזדמנות. אבל זוהי פעולה הכרחית השומרת על איכות החיים בבית ברמה גבוהה, ובדיוק בשביל האיכות הזו האנושות פיתחה טכנולוגיות שתעשה הכול במקומנו. היום נדבר על שואבים שוטפים שיעשו ספונג'ה בשבילכם, כדי שתחליטו אם אתם יכולים סוף סוף להניח רגל על רגל בזמן שהמכשיר הזה ינקה את הבית בדיוק כמו שאתם רוצים.

 

שואב שוטף שיכול להחליף את השטיפה

השגרה של כולנו מלאה בהמון התחייבויות ומטלות, וכשאנחנו מגיעים הביתה אנחנו חסרי כוח ומוטיבציה להרים את השואב, המגב והדלי כדי לעשות את הספורט הביתי הידוע של ניקיון הרצפה, שגם גוזל מאיתנו לא מעט זמן שאנחנו מעדיפים להשקיע בבילוי עם המשפחה והחברים, במנוחה, בפיתוח התחביבים שלנו ובכל פעולה אחרת בערך. למזלנו גם כאן הטכנולוגיה נכנסה חזק, ואנשים חכמים ישבו יומם וליל כדי לפתח את המוצר שיעשה הכול בשבילנו. לפני כמה שנים אנשים היו סקפטיים בנושא, והרובוטים שהיו זמינים אז התעסקו בעיקר בשאיבת אבק שגם היא לא הייתה איכותית במיוחד. אבל המאמץ לא הפסיק כדי ליצור את הפתרון המושלם, ובימינו כבר אפשר לומר ששואב שוטף רובוטי הוא מוצר אמין לניקיון הבית שלכם בלי מאמץ מצידכם.

יש הרבה מודלים של שואב שוטף בשוק, אז הינה סקירה קצרה של 3 דגמים שאנחנו חושבים שכדאי לכם לשקול:

שואב אבק רובוטי ושוטף DEEBOT X1 OMNI

שואב האבק הרובוטי DEEBOT X1 OMNI נחשב הדור הבא של השואבים השוטפים. יש לו סוללת ליתיום בנפח של 5200mAh שתספק עד 260 דקות של ניקיון לפני הצורך בטעינה הבאה, תחנת עגינה אוטומטית שבה הרובוט מנקה את המברשות הקרצוף, מרוקן את המים המלוכלכים והאשפה מהשואב, ומחדש את מלאי המים הנקיים של השואב. עם מצלמה חדשנית המאפשרת צפייה מרחוק, טכנולוגיית מיפוי בית מתקדמת, אפליקציה נוחה להפעלה מרחוק  ומערכת פקודות קוליות, ההפעלה של השואב קלה מתמיד. השואב הרובוטי השוטף הזה יקרצף את הרצפה שלכם כמו אלוף, והוא ידאג לאסוף אשפה מכל פינה, גם מאזורים קשים להגעה, כדי שתוכלו ליהנות מבית נקי ומצוחצח.

שואב אבק רובוטי Ecovacs DEEBOT T10 TURBO – טכנולוגי ויעיל

DEEBOT T10 TURBO מבית ECOVACS משתמש במערכת ניקיון משולבת לרצפה נקייה מאבק ומלכלוך, וזה לא משנה אם יש לכם בבית רצפה רגילה, שטיחים או פרקט. המערכת המשוכללת של הרובוט עוזרת לו לזהות מראש מכשולים ולהימנע מהם באופן עצמאי, ויש לו אפשרות מיפוי מדויקת כדי לדעת כבר מהשטיפה הראשונה מהו המסלול שהוא צריך לעשות בבית שלכם. גם הרובוט הזה יכול לקבל מכם פקודות קוליות, ותחנת העגינה שלו משמשת אותו לכל הפעולות הלוגיסטיות שהוא צריך כמו שטיפה וייבוש המברשות, ריקון מכל הפסולת וקבלת מים נקיים לסיבוב חדש של שטיפה איכותית.

שואב אבק שוטף ECOVACS DEEBOT T9+

הרובוט השלישי שנדבר עליו הוא DEEBOT T9+. זהו רובוט שואב שוטף המספק חוויית ניקיון איכותית בדיוק כמו שאתם צריכים. גם לרובוט הזה יש מערכת מיפוי חכמה, עם טכנולוגייה להימנעות ממכשולים, אפליקציה התומכת במגוון שפות ובהן עברית לשימוש נוח. עמדת עגינה עם ריקון אבק אוטומטי, מטלית רוטטת לניקיון מקיף וגם קפסולות המפיצות ריח נעים בכל הבית.

שואב שוטף מומלץ

איכות השאיבה והשטיפה אצל שואב שוטף

יש אנשים שהם עדיין סקפטיים באשר ליכולת של הרובוט השואב-שוטף להחליף את הצורך בניקיון ידני של הרצפה, והם מעדיפים להישאר עם השואב האבק המומלץ שלהם ועם מוצרי הניקיון המסורתיים. אבל אפשר למצוא לא מעט ביקורות ומבחנים שהרובוטים השונים השתתפו בהם כדי להבין באמת ובפועל את הפוטנציאל שלהם.

רצפה ושטיחים

הרובוטים החכמים מתמודדים בהצלחה עם ניקיון של מגוון סוגי רצפות, וזה כולל גם פרקטים ושטיחים. לפעמים שטיחים עלולים להיות בעייתיים בתהליך, בייחוד בשלב השאיבה, אך יש רובוטים המותאמים לכך כדי שהם יוכלו לעבור גם עליהם בהצלחה ולפי שביעות רצונכם. אם אתם מחפשים רובוט המתאים לפרקט, לשטיחים או לסוגי רצפות אחרים, כדאי לבדוק בתיאור המוצר שהוא אכן מותאם לסוג הרצפה המבוקש.

לכלוך מאסיבי

עוצמת השאיבה החזקה ויכולת הקרצוף המרשימה של רובוטים שואבים-שוטפים נבחרים בשוק הם קריטריונים חשובים למי שרוצה מוצר המסוגל להתמודד גם עם לכלוך מאסיבי שרק המחשבה על פעולת הניקיון שלו מעייפת אתכם. יש גם רובוטים המסוגלים להתמודד עם נוזלים, אך יש צורך לבדוק זאת מראש לפני הרכישה כיוון שלא כולם מותאמים לזה.

 

היתרונות של שואב אלחוטי

לשואב אלחוטי רובוטי יש המון יתרונות, ובינתיים דיברנו בעיקר על העובדה שהם לוקחים מכם את עול המטלה המעייפת של הספונג'ה. הינה עוד שני יתרונות חשובים שכדאי להביא בחשבון:

כיוון לזמן המתאים

השואב הרובוטי מופעל רק כשנוח לכם, ולא דקה אחת לפני או אחרי. לרובוטים עם מערכת פקודות קוליות אפשר לומר בקלות מתי להתחיל ולהפסיק, ולשאר אפשר לקבוע זמני פעולה מתוך האפליקציה בטלפון או באמצעות מגע ישיר איתם להפעלה.

עוצמות שאיבה ושטיפה

אתם יכולים להגדיר בעצמכם את עוצמת השאיבה והשטיפה כדי להתאים לתנאי הבית, למשל אם הבית מאובק במיוחד בגלל מזג האוויר או שהרצפה שלכם עדינה ודורשת טיפול בהתאם. כמו כן, עוצמת שאיבה קטנה יותר יכולה לעזור לרובוט שלכם לצלוח מעבר על שטיח, ולכוונן את עוצמת השטיפה לפי כמות המים שאתם רוצים שהרובוט ישתמש בה ואת רמת הקרצוף והעבודה הקשה שאתם רוצים שהוא יעשה בשבילכם.

 

נוחות השימוש בשואב שוטף

כמו שאמרנו, המטרה של שואב שוטף רובוטי היא להוריד מכם כמה שאפשר את המטלה הזאת. זה אומר שהושקעו לא מעט מאמצים בהפיכת השימוש בשואב לנוח כמה שיותר, כי מה כל זה שווה אם המאמץ להפעיל אותו דומה למאמץ המושקע בספונג'ה שאתם מנסים להימנע ממנה?

שואב שוטף מומלץ

ניקיון המכשירים

אם חשבתם שאתם אלו שצריכים לדאוג לניקיון המברשות, לריקון שקית האשפה בשואב או למילוי מים נקיים, אתם יכולים לנוח בשקט – את כל אלו הרובוט יכול לעשות בעצמו בתחנת העגינה החכמה. כמובן, לא יזיק שמדי פעם תבדקו בעצמכם שהכול שם תקין, אבל אתם תוכלו לראות בעצמכם שאחרי הרובוט לא נותרות עקבות של לכלוך או אבק ושהרצפה נקייה כמו תמיד, ולכם נשאר רק לטפל מדי פעם בתחנת העגינה.

אפליקציות תואמות לשואב

אחד היתרונות הבולטים של השואב השוטף הרובוטי הוא האלחוטיות שלו, וכדי להוסיף עוד יותר לנוחות השימוש לכל שואב יש אפליקציה ייעודית המאפשרת לכם להפעיל אותו מרחוק, מבלי שתצטרכו לקום אליו או אפילו כשאתם לא בבית בכלל. האפליקציות תומכות בעברית ובשפות נוספות כדי שיהיה לכם הכי נוח שיש, והן מאפשרות לכם גם לעקוב אחרי הרובוט בזמן אמת כדי לראות שהוא עושה את עבודתו ושהוא לא מסתבך עם מכשולים פוטנציאליים בבית.

 

סיכום

שואב שוטף רובוטי הפך למוצר די יעיל במטלת ניקיון הרצפה בבית, ואנשים רבים הפחיתו כמעט לגמרי את הצורך שלהם במגב, דלי ואקונומיקה כדי שהרצפה תהיה נקייה ומצוחצחת. אתם יכולים להפעיל אותו מרחוק מתי שאתם רוצים ורק לדאוג מדי פעם לתחזוקת תחנת העגינה שלו – את כל השאר הוא יעשה בעצמו. בעתיד יש סיכוי לא רע שהמוצר הזה יהפוך למוצר חובה בכל בית בדיוק כמו מקרר, מכונת כביסה או שואב ידני.

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר