ronlight
basket (0)

שישה שואבי אבק המומלצים ביותר לשנת 2024 (הסקירה המלאה)

 

בואו נגיד את האמת: לשטוף ולנקות את הבית זה דבר שהוא לא כיף, בלשון המעטה. עם זאת, היתרון המשמעותי בעידן שאנו חיים בו הוא שמלאכת הניקיון של הבית היא פשוטה מתמיד הודות לאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים שעומדים לרשותנו, ובפרט בזכות שואבי האבק המצוינים שהופכים כל שטיפה וניקיון של הבית למשימה פשוטה הרבה יותר. אם גם אתם רוצים להקל על המשימה, אין ספק ששואב אבק מקצועי יעזור לכם בכך וכעת האתגר הוא למצוא את הדגמים הטובים ביותר. בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להמליץ לכם כעת על שמונה דגמים נהדרים במסגרת שלוש קטגוריות: שואבי אבק ידניים אלחוטיים, שואבי אבק רובוטיים ושואבי אבק שוטפים.

 

שואבי אבק אלחוטיים מומלצים

שואבי אבק אלחוטיים הם כיום עוצמתיים, קלים ויעילים יותר מתמיד. קיימים מותגים גדולים שעולים לא מעט כסף, אבל שווה לדעת שהדגמים של המותגים המשניים, אלה שהם קצת פחות מוכרים, הם הרבה פעמים טובים לא פחות (אם לא יותר), והמחיר שלהם זול משמעותית. זה אחד הפרמטרים המשמעותיים שלוקח בחשבון הצרכן הישראלי כאשר הוא רוצה לדעת איך לבחור שואב אבק. הנה שני דגמים כאלו בדיוק ששווה להכיר:

 

JIMMY JV85 Pro

על קצה המזלג: עוצמת שאיבה עוצמתית מתמיד, זמן פעולה ארוך של עד 70 דקות, צג לד חכם וסוללה נשלפת וניתנת להחלפה.

 

מותג שואבי האבק ג׳ימי של הענקית הסינית שיאומי הפכו כבר מזמן למוצרים פופולריים ואהובים בישראל ובעולם, והדגם הנהדר הזה מסביר בדיוק למה. נתחיל מעוצמת השאיבה של AW200 שהיא בהחלט יוצאת דופן ומרשימה, עם שיפור של כ-70 אחוזים מדגמים קודמים. סוללת הליתיום המצוינת מכילה שמונה תאים ומאפשרת זמן פעולה מקסימלי שעומד על כ-70 דקות וזהו בהחלט נתון חשוב. מעבר לכך, השואב מצויד בתצוגת לד חכמה ונוחה, ולראשונה מגיע עם פטנט מיוחד שמפריד בין האוויר ללכלוכים ובכך מייעל משמעותית את יכולת השאיבה. וכשכל זה מגיע עם מיכל בקיבולת של 0.6 ליטר, מגוון אביזרים לסוגי שאיבה שונים, זרוע מתכווננת לניקוי במקומות מאתגרים וכל זה במחיר של 1249 שקלים בלבד – יש סיכוי לא רע שמדובר בשואב האבק הידני המשתלם ביותר כיום. למידע נוסף היכנסו לאתר והתרשמו מהדגם הנהדר הזה.

 

JIMMY H9 Pro

על קצה המזלג: טכנולוגיית ציקלון כפול שלא תשאיר סיכוי ללכלוכים, התאמה חכמה לסוגי משטחים שונים ואפשרות להגדרת מצבי פעולה ידניים, גימור איכותי וחזק. בקיצור? חווית ניקיון מושלמת.

 

אם אתם מחפשים שואב אבק סופר עוצמתי, כזה שיאפשר לכם לנקות בקלות את כל הבית, לעבור בין משטחים שונים ולשאוב אותם בצורה יעילה – זהו הדגם המושלם בשבילכם. שיאומי הרשימו כאן בהחלט עם מנוע עוצמתי של 600 וואט, לחץ יניקה יוצא מן הכלל של Pa25000 ועוצמת שאיבה של AW200. הסוללה החזקה תאפשר זמן שימוש ארוך עד 80 דקות, ולכן זהו דגם נפלא שמתאים במיוחד לבתים גדולים. גם בדגם הזה תהנו מתצוגת הלד היוקרתית ומטכנולוגית הציקלון של שיאומי, ועכשיו זה נהיה אפילו מעניין יותר. ראשי השואב מצוידים בחיישנים חכמים שמזהים את סוג המשטח, הרצפות או הבדים והמכשיר יודע להתאים אוטומטית את סוג השאיבה. מעבר לכך תוכלו לשלוט במצבים באופן ידני וללכת על מצב טורבו לניקוי שטיחים, מצב חסכוני לרצפות קשות, מצב מקסימלי לשאיבה של אזורים קשים לניקוי או פשוט לבחור במצב אוטומטי. חשוב לדבר על סט האביזרים המפנק והעשיר, על צינור המתכת הגמיש שמאפשר להגיע גם למקומות הקשים ביותר ועל המיכל הגדול. בקיצור – שואב אבק עוצמתי ואיכותי. מידע נוסף תמצאו כאן, לצד האפשרות לרכישה מהירה ישר מהאתר.

 

שואב אבק רובוטי מומלץ – ההמלצות שלנו

מכאן נעבור אל אחד מסוגי המוצרים המעניינים ביותר של השנים האחרונות – שואבי האבק הרובוטיים. המוצרים הנהדרים האלו מושלמים לתחזוקה שוטפת וידאגו עבורנו לניקיון בסיסי של הבית (ואפילו מעבר לכך) בכל זמן נתון. הנה שני דגמים נהדרים ששווה להכיר:

 

שואב אבק רובוטי Mova Z500

על קצה המזלג: עיצוב דק וקומפקטי במיוחד, תוצאות ניקוי מרשימות בהחלט ובקרת באמצעות אפליקציה לשליטה מרחוק.

 

הדגם הנפלא הזה מוכיח שבשביל שואב אבק איכותי ממש לא צריך לקחת משכנתא נוספת. העיצוב המיוחד שלו הוא בלי ספק היתרון הגדול ביותר והוא דק וקומפקטי מתמיד. עם זאת הוא מגיע עם מיכל גדול יחסית שיאפשר לו לשאוב לא מעט לפני שתצטרכו לרוקן אותו, ועוצמת היניקה שלו שמגיעה עד Pa3000 תבטיח שהבית שלכם יישאר נקי ונעים בכל זמן. מערכת הניווט שלו היא חכמה ויעילה מתמיד והוא יודע להתחמק בקלות ממכשולים. הוא מצויד במערכת אוטומטית לזיהוי שטיחים והתאמת עוצמת השאיבה. הוא גם חוזר אוטומטית לעמדה הטעינה שלו בסיום הפעולה, כך שמעבר לריקון של המיכל מפעם לפעם זה בהחלט מכשיר שיאפשר ״שגר ושכח״. בעזרת אפליקציה ייעודית תוכלו לשלוט בשואב מכל מקום אפילו אם אתם לא בבית, וכל הטוב הזה מגיע במחיר מצחיק למדי של 999 שקלים בלבד. ניתן לראות את הדגם ואת הפרטים הנוספים שלו באתר, וכמובן להמשיך לרכישה מהירה דרך הקישור.

 

שואב אבק ושוטף רובוטי Viomi V3 Max

על קצה המזלג: שואב ושוטף בו זמנית, מערכת ניווט יוצאת מן הכלל של 24 חיישנים, עוצמת שאיבה מעולה וסוללה חזקה עד 300 דקות ניקיון ללא הטענה.

 

שואב ושוטף שהוא גם רובוטי אוטומטי. באופן כללי מומלץ להכיר את שואבי האבק של מותג ויומי שעושים עבודה פשוט נפלאה, והדגם הזה הוא בלי ספק יוצא מן הכלל. נתחיל מהטכנולוגיה החכמה שלו שבעצם מדמה ניגוב ידני כך שהוא מתמודד בהצלחה גם עם הכתמים הקשים והעיקשים ביותר. מיכל הפסולת והמים הוא למעשה מיכל משולב והוא מבצע שאיבה ושטיפה בפעולה יעיל אחת. המיכל אגב הוא בקיבולת מצוינת של 700 מ״ל כך שהוא יכול לשטוף בצורה יעילה בתים גדולים למדי. הסוללה המשודרגת תאפשר ניקוי יעיל של בתים בגודל של עד 290 מ״ר וכשהיא תתרוקן השואב יחזור בעצמו לעמדת ההטענה. עוד שווה לדבר על מערכת הניווט החכמה, על אפשרויות התכנות המתקדמות, יכולת מעבר המכשולים המרשימה והזיהוי של השואב להתאמת ניקוי מושלמת לכל סוגי המשטחים. במחיר באמת נפלא של 1749 שקלים אתם מקבלים שואב ושוטף חזק ועוצמתי שייתן לכם הרבה שקט וייעשה את מרבית העבודה עבורכם. אתם מוזמנים לעבור לעמוד המוצר באתר ולצפות בפרטי המוצר.

 

טובים השניים כאחד! – שואבים שוטפים שהכי אהבנו

 

הבשורה המעניינת ביותר של השנים האחרונות בתחום הניקיון היא ללא ספק שואבי אבק שוטפים והם מאפשרים ניקיון יעיל למדי של הבית בלי צורך במגב, דלי, סמרטוט ושאר ירקות. צריך לדעת מראש שיש בשוק לא מעט דגמים שמתיימרים להציע עבודה טובה, אך לא ממש עומדים בציפיות. אנו רוצים להכיר לכם כעת ארבע דגמים נהדרים שייתנו תמורה לכסף שלכם בטווח הארוך:

 

שואב אבק ושוטף רצפות HW8

על קצה המזלג: הסרה יעילה של כל סוגי הלכלוכים, סוללה נשלפת ונטענת במהירות, תצוגת לד נוחה ומכלים נפרדים למים נקיים ומלוכלכים.

 

השואב המצוין הזה חוסך הרבה זמן ומאמץ בזכות פעולת השאיבה והשטיפה האחידה. הוא יודע להתמודד בקלות עם כתמים עיקשים כמו לכלוכים במטבח, טביעות רגליים, לכלוך של בעלי חיים ועוד שלל כתמים שהמגב והסמרטוט יתקשו להתמודד איתם. הוא מצויד בטכנולוגית יניקה עוצמתית במיוחד, ולפני שלב השטיפה יצליח לשאוב ביעילות את האבק, שיערות ופרווה ואת כל הלכלוכים הקטנים ביותר. באמצעות צג לד חכם ניתן לראות בקלות את מצב הסוללה, לעבור במהירות בין תכניות ההפעלה השונות, לקבל התראות על מכלי המים ומצבם, ועוד. המכשיר נתן עבודה והתלכלך בעצמו? בלחיצת כפתור אחת תפעילו את מצב הניקוי העצמי למברשת שתשמור על השואב יעיל, מוכן לפעולה ונטול ריחות רעים. מכשיר אלחוטי, קל משקל ונוח לשימוש שגם ניתן לאחסון בקלות רבה. בקיצור? שואב מעולה שיהפוך את ניקיון הבית לחוויה של ממש. כאן תמצאו את הקישור לעמוד המוצר ותוכלו להתרשם מיכולותיו ומההתאמה שלו לצרכים שלכם.

 

שואב אבק שוטף HW8 Pro

על קצה המזלג: זמן שימוש ארוך יותר, מסך לד יוקרתי שמקל על השימוש ומכלי מים גדולים יותר. השואב המושלם לחובבי הניקיון.

 

כאן אנחנו מדברים בעצם על הגרסה המשודרגת של הדגם הקודם שדיברנו עליו, גם הוא מבית JIMMY. מבחינת איכות ועוצמת השאיבה, השטיפה והניקוי הוא דומה למדי לדגם הקודם, רק שיש לו שני יתרונות משמעותיים וחשובים:

הראשון הוא זמן ההפעלה. כשהסוללה טעונה במלואה מדובר בזמן שימוש בהחלט מצוין של 35 דקות לערך. הסוללה נשלפת, וניתן לרכוש סוללה נוספת במחיר בהחלט משתלם. כך למעשה אפשר להשתמש ולהחליף בין הסוללות בכל פעם לשימוש רציף פחות או יותר.

היתרון השני הוא גודל המכלים שיאפשר זמן שימוש ארוך יותר לפני שתצטרכו לרוקן את המים המלוכלכים ולהוסיף מים נקיים חדשים. כמובן שעם כל זה עדיין מדובר בדגם קומפקטי, נוח לשימוש וקל לאחסון. אפשר בהחלט לומר שמדובר בשואב/שוטף המושלם בשביל חובבי הניקיון שלא יתפשרו על ניקיון פחות ממושלם. ההפרש במחירים בין הדגם הזה לדגם הבסיסי הם לא משמעותיים כלל ועל כן הוא בהחלט משתלם.

 

 

לסיכום

בשורה התחתונה חשוב להבין כי שואבי אבק אלחוטיים, שואבים ידניים רגילים, שואבים רובוטים שוטפים או שואבים שוטפים ידניים – אלו אמצעים טכנולוגיים שיכולים להפוך את החיים שלנו לנוחים ופשוטים הרבה יותר, וזה מומלץ במיוחד לכל מי שמלאכת הניקיון היא מתסכלת עבורו. השלב הראשון הוא להבין בדיוק מהם הצרכים ואתגרי הניקיון הספציפיים אצלכם בבית. מכאן תוכלו להגדיר לעצמכם תקציב מתאים ולבחור שואב אבק שעונה על הציפיות שלכם. אתם יכולים לראות כי אפשר בהחלט למצוא דגמים מעולים במחירים נוחים למדי, ואצלנו באתר תמצאו את הדגמים הטובים והמומלצים ביותר במחירי יבואן רשמי. אם ככה כל מה שנשאר זה לבחור את האחד, ויש סיכוי לא רע שממש בקרוב מלאכת הניקוי תהפוך לקלה ופשוטה הרבה יותר. מי יודע? יש אפילו סיכוי לא רע בכלל שאתם ממש הולכים ליהנות מזה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר