ronlight
basket (0)

הכי טובים שיש: בלנדרים מומלצים שישנו את פני המטבח שלכם

ממרחים, שייקים, מיצי פרי, סורבה ובעצם כל מה שטעים בפה ועושה טוב על הלב – עם בלנדר ביתי איכותי אפשר להכין כל מה שאנחנו רק רוצים ולשדרג בקלות את התפריט שלנו על בסיס קבוע. כדי ליהנות מהאפשרות הזו אנחנו חייבים לרכוש בלנדר חזק, איכותי ואמין, ובגלל המבחר הגדול זוהי משימה לא פשוטה בכלל. אם גם אתם מחפשים בלנדר חדש לרכישה, הגעתם למקום הנכון. אנחנו רוצים להמליץ לכם על שני דגמים נהדרים שתוכלו למצוא כאן באתר, כאלו שנחשבים היום לבלנדרים המומלצים המובילים בשוק. רגע לפני שנצלול אל לב העניין, בואו נדבר בכמה מילים על בלנדרים באופן כללי, כולל כמה טיפים לבחירת הבלנדר המתאים ביותר עבורכם.

 

בלנדר: מכשיר יעיל ובסיסי במטבח

אז למה בכלל צריך בלנדר במטבח? יש כאלו שיגידו שאפשר בקלות לוותר עליו, אבל אין מכשיר יעיל ובסיסי יותר מהמכשיר הזה. אפשר להכין איתו שייקים ומיצים בריאים בכל פעם שמתחשק לנו, וזה הדבר החשוב ביותר, אך בלנדר איכותי מאפשר לנו הרבה מעבר לזה. עם בלנדר טוב אפשר להכין בקלות ממרחים מעולים ובעצם לקצוץ, לטחון או לעבד כמעט כל סוג מזון שנרצה, בין אם מדובר בתערובת בשר או דגים לקציצות ובין אם במרכיבים לפשטידה חלבית כלשהי. בקיצור? מכשיר בסיסי ביותר שאיתו אפשר להכין לא מעט משקאות ומאכלים מעולים. בלנדר מתאים במיוחד לאנשים שנהנים משייקים ומיצים אך זה מוצר חובה לכל מי שאוהב את המטבח ונהנה מסוגים שונים של בישול ואפייה. אם השתכנעתם שבלנדר הוא המכשיר עבורכם, יש לנו עוד כמה טיפים בנושא איך לבחור את הבלנדר המושלם וגם מעט על מכשירים מומלצים בתחום.

 

מה זה בעצם בלנדר שייקר?

בלנדר שייקר הוא בלנדר מיוחד שהמטרה שלו היא הכנת שייקים. זהו בדרך כלל בלנדר עם מיכל צר וארוך. בניגוד לבלנדר הרגיל, המכסה שלו הוא לרוב סמוך לחלק שבו נמצאים הסכינים. כלומר, סוגרים את המכסה עם הסכינים פנימה, החלק של הסכינים הוא החלק התחתון שנמצא על בסיס המנוע ובסיום הטחינה אפשר להחליף את המכסה עם הסכינים במכסה רגיל. אפשר למצוא הרבה שייקרים עם מיכל קטן שמתאימים לאנשים שלרוב משתמשים בבלנדר לבד. בלנדר שייקר הוא גם מוצר מושלם לספורטאים שרוצים לקחת שייק טרי לאימון.

 

איך נדע אם הבלנדר יכול לכתוש קרח?

אחד היתרונות של בלנדר ביתי איכותי זה שהוא יכול לכתוש קרח, וככה אפשר להכין שייקים צוננים ומרעננים בקיץ מתי שרק מתחשק. בדיוק בגלל זה מומלץ לא להתפשר ולבחור בלנדר מומלץ לכתישת קרח. איך נדע עם הוא כזה? כשנראה מוצר ברשת או בחנויות התכונה הזו לרוב תצוין באופן מפורש על אריזת המוצר, ותמיד אפשר לשאול את נציגי החנות. שני הבלנדרים המומלצים שלנו מאפשרים כמובן כתישת קרח, וזה הזמן להכיר אותם יותר לעומק.

 

הבלנדרים המומלצים שלנו

 

בלנדר ואקום  SV500

כשמדובר בשמירה על איכות המזון בבלנדר, טכנולוגית הוואקום היא בלי ספק המילה האחרונה והבלנדר המעולה הזה מוכיח את זה בצורה פשוט נפלא. בבלנדרים פשוטים, חמצן שנכנס אל תוך המיכל מעביר את הרכיבים תהליך חמצון, ולא רק פוגם במידה מסוימת בטעם ובאיכות של השייק, אלא גם מוריד משמעותית את הערכים התזונתיים. הבלנדר המצוין הזה הוא בעל טכנולוגיה מיוחדת שמוציאה את מרבית החמצן מהכלי ומאפשרת טחינה בוואקום, מה שמשאיר אותנו עם תערובת חלקה, עשירה ובריאה יותר. מעבר לכך מדובר בטחינה איכותית במיוחד של שישה להבים מחושלים עם מנגנון סיבוב תלת ממדי לערבול עמוק, נוסף למכסה יצוק להפחתת רעשים בעת השימוש. בשורה התחתונה, מדובר באחד הבלנדרים החזקים ביותר בשוק היום והוא מושלם למי שרוצה ליהנות מאיכות למשך שנים, גם בתדירות שימוש גבוהה במיוחד. את המוצר ניתן להשיג כאן באתר.

 

בלנדר מקצועי B53 

אם אתם מחפשים בלנדר מומלץ, איכותי וחזק במחיר נוח לפני שאתם משקיעים בבלנדר חזק מעל 1000 שקלים, זה הדגם שאתם רוצים לקנות. היתרון המשמעותי ביותר שלו הוא בלי ספק מצבי השימוש המובנים שמאפשרים לבחור בין טחינה של פירות וירקות, הכנת מילקשייק, שייק פירות, אוכל לתינוקות ואגוזים ושקדים. הדגם מאפשר בחירה ידנית בין שש מהירויות טחינה וכך ניתן להגיע לתוצאה מדויקת ביותר. לכך תוסיפו את העיצוב היוקרתי והעמיד, מנגנון הפחתת הרעשים שהוא פשוט מצוין, פונקציית השטיפה העצמית והכרית הנפלאה לספיגת זעזועים – וקיבלתם את הבלנדר המושלם לבית במחיר של 499 שקלים בלבד. שימו לב שבכל קנייה מקבלים גם כוס שייקר במתנה. בקישור הבא תוכלו לקבל מידע נוסף על המוצר ולרכוש אותו במחיר המשתלם ביותר בארץ.  

 

לכו על בלנדר מקצועי

בשורה התחתונה, בלנדר זה מכשיר שימושי ביותר במטבח ואם אתם מתכננים לקנות אחד, קחו בחשבון שברגע שהוא יהיה אצלכם סביר להניח שתשתמשו בו לא מעט. בדיוק בגלל זה אנו ממליצים להשקיע בבלנדרים מומלצים ואיכותיים מראש, והדגמים המצוינים האלו נהדרים למתחילים ומתקדמים כאחד. קדימה, זה הזמן לבחור את הבלנדר שהכי מתאים לכם ולהתחיל ליהנות משייקים טעימים על בסיס קבוע.

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר