ronlight
basket (0)

מסחטת מיצים מומלצת: איך בוחרים מסחטת מיצים - המדריך המלא

 

 

ברוב המטבחים בארץ תמצאו מסחטת מיצים, אחד ממוצרי החשמל למטבח שצברו את הפופולריות הגדולה ביותר בשנים האחרונות. מדובר במכשיר ביתי יעיל ונוח לשימוש, לכן רבים נעזרים בהם כדי ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של מיצי פירות וירקות טריים מדי יום, וזה בהחלט לא מפתיע שיותר ויותר אנשים שעדיין אין להם את המכשיר הזה מבקשים לרכוש אחד גם לעצמם. אם גם אתם מעוניינים ליהנות בקרוב ממסחטת מיצים טבעיים, הכנו עבורכם את המדריך המלא שיעזור לכם לעשות את זה, כולל כמה המלצות חמות על מוצרים שלא כדאי לפספס. בואו נתחיל!

 

מדוע אנחנו רואים עלייה בביקוש למסחטות מיצים חשמליות?

אם גם לכם יצא לשאול את עצמכם לאחרונה שאלות כמו איך אפשר להפוך את החיים לבריאים יותר או איך לבחור את הבלנדר המושלם כדי להכין שייקים בריאים, אז דעו שזה לא ממש במקרה. אינספור מחקרים מהשנים האחרונות מראים כי האדם בחברה המערבית בת ימינו הוא בריא יותר, אפילו בהשוואה עשור אחורה בלבד. נכון, הדרך עוד ארוכה ויש עוד הרבה דברים למגר כמו תופעת העישון, השמנת היתר או החשיפה המוגזמת לשמש, אבל נראה כי המודעות לאורח חיים בריא רק עולה.

מתוך כך רבים שואלים את עצמם איך אפשר ליהנות מארוחה מזינה ומהירה בלי הרבה מאמץ, ואחת האופציות לכך היא שילוב מיצים טבעיים בתפריט. כלומר, ניתן להשתמש באיזה פירות וירקות שאנחנו רוצים, להוסיף מזונות על כמו גוג׳י ברי וזרעי צ׳יה, להעשיר עם יוגורט עם פרוביוטיקה או עם טחינה גולמית בריאה ולארגן לעצמנו פחות או יותר ארוחה שלמה ומלאה בכוס משקה אחת בלבד. זוהי הסיבה מדוע המוצר הזה הפך לכל כך מבוקש עם ביקושים אדירים מדי שנה וזוהי גם הסיבה שניתן למצוא היום מוצרים מעולים במחירים נוחים ומשתלמים. לפני שנמליץ על כמה כאלו בואו נדבר על סוגי מסחטות ועל היתרונות של מסחטת מיצים איטית.

 

סוגי מסחטות מיצים קשים

יש שני סוגי עיקריים של מסחטות מיצים. האחת היא מסחטה צנטריפוגלית שבה הפרי או הירק מרוסקים על ידי להבי מתכת, כאשר החלקים הגושיים מופרדים ונותר רק המיץ של הפרי או הירק. זוהי נחשבת לשיטה מיושנת יחסית שמספקת סחיטה איכותית פחות, בגלל החימום של הלהב ותהליך החמצון שהמיץ עובר. אלו פוגעים באיכות התוצר הסופי.

שיטת סחיטה נוספת היא סחיטה הידראולית או כבישה קרה, כלומר מיצוי הפרי על ידי לחיצה עליו בכוח. זוהי שיטה להפקת מיץ איכותי ביותר, אך היא מסורבלת ויקרה ולרוב נראה אותה רק בייצור תעשייתי של מיצים כשמדובר בכמויות גדולות מאד של פרי.

 

מה היתרונות של מסחטת מיצים איטית?

האפשרות הנוספת למסחטת מיצים ביתית היא מסחטה בשיטה האיטית, כלומר מסחטות הסליל. מדובר בסליל אחד ולפעמים שניים, שנעים בצורה איטית וסוחטים אט אט את המיץ של הפרי. בשיטה הזו הערכים התזונתיים של הפרי נשמרים משום שלא נוצר חימום שמקורו בסיבוב מהיר של להבים, וגם לא נוצר קצף מיותר, אלא רק מיצוי פרי איכותי למדי. נוסף לכך, בניגוד למסחטה הצנטריפוגלית הישנה, במסחטה הזו ניתן לסחוט גם עלים ועשבים והיא אפילו מתאימה להכנת סורבה וטחינה גסה של אגוזים למיניהם. זה הזמן לעבור לשתי מסחטות מיצים נהדרות שממש שווה להכיר.

 

מסחטות המיצים המומלצות שלנו

 

מסחטת מיצים KUVINGS EVO820 3 ב-1.

המסחטה הנהדרת הזו נחשבת לאחת ממסחטות המיצים הטובות ביותר בעולם כיום, והיא סוחטת בממוצע כ-40 אחוז יותר מיץ מהמתחרות הישירות שלה. טכניקת הסחיטה היא כבישה קרה וסחיטה איטית, היא מאפשרת סחיטה של פירות וירקות שלמים ללא צורך בחיתוך והיא בעלת פתח הזנה רחב שמתאים לפירות וירקות במגוון צורות וגדלים שונים. חשוב בהחלט להתעכב על העיצוב היוקרתי ועל איכות החומרים. מנגנוני הגנה מתקדמים מבטיחים בטיחות מקסימלית בשימוש. זוהי למעשה מסחטה חכמה המאפשרת שליטה ברמה הגבוהה ביותר על כמות הסיבים במיץ, והיא תתאים בהחלט להכנת שייקים וטחינה של סורבה, יוגורט, טחינה וכו'. מסחטה מעולה למי שמכין הרבה מיצים בבית ורוצה ליהנות ממיץ טרי ואיכותי. לפרטים ורכישה באתר רונלייט לחצו כאן.

 

מסחטה איטית KUVINGS B1700 לסחיטת פרי שלם

עוד דגם מצוין מבית קווינגס. המסחטה הזו היא פתרון מצוין לסוחטים המתמידים ומאפשרת לסחוט כמויות גדולות של מיץ ללא צורך בחיתוך הפרי לפני העיבוד. הסחיטה מוגנת באמצעות פטנט של מקדח שנבנה בטכנולוגיה חדישה המאפשר סחיטה יעילה של המיץ ללא סכינים וללא אובדן הערכים התזונתיים של הפרי. העיצוב של המכשיר הוא אלגנטי ויוקרתי בסגנון ארוך וצר לחיסכון מקסימלי של מקום. הדגם הזה מצויד בנעילת בטיחות כדי למנוע מילדים להפעיל אותו, והוא אפילו מגיע עם מערכת קירור חכמה שמאפשרת ליהנות ממיץ צונן ישר אחרי הסחיטה. בקיצור, אם אתם מחפשים מסחטה אמינה וחזקה שגם מגיעה במחיר נוח יחסית, זה בהחלט הדגם שאתם צריכים להכיר. תוכלו להשיג את המוצר באתר רונלייט בקישור הבא ולהזמין אותו עד הבית.

 

לסיכום

בסופו של דבר, כשאתם מחפשים מסחטת מיצים איכותית לרכישה כדאי לבדוק את שיטת הסחיטה עם עדיפות לסחיטה איטית וקרה ושמירה מקסימלית על הערך התזונתי של הפרי, נוחות השימוש, עיצוב, גודל, איכות המכשיר ואפשרויות מתקדמות כמו כתישה של אגוזים. הדגמים שהמלצנו עליהם הם דגמים מעולים איתם תהינו ממיץ איכותי לשנים ארוכות, ובאתר תמצאו אותם במחירים הטובים ביותר. אז למה אתם מחכים? זה הזמן להתחיל לסחוט!

 

 

 

 

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר