ronlight
basket (0)

מה הם הכללים שאם תקפידו עליהם תחיו בריא?

קוראים לזה טרנד, אך כנראה שזה רק ילך ויתחזק, המודעות לחיים בריאים עולה כל שנה, עוד ועוד אנשים רוצים לשמור על בריאותם ולמנוע מחלות, להתחזק, להרגיש טוב ולגדל את ילדיהם על תזונה מאוזנת. אז מה הדברים שאתם יכולים לעשות כדי לחיות בריא?

    1. עסקו בפעילות גופנית – הפעילות הגופנית חשובה לתהליכים רבים בגופינו, בריאות המוח, עצמות חזקות, בריאות הלב, ומצב רוח מאוזן.

    2. תשתו מספיק מים – יותר מ70 אחוזים מגופינו הינו מים, המים חשובים לאברים הפנימיים שלנו, בלי מים התהליכים מתבצעים פחות טוב, והדבר משפיע על יכולת הגוף לסנן רעלים, לחשוב כראוי ואפילו על המצב הנפשי שלנו.

    3. התחילו את היום שלכם עם מיץ – אין דרך טובה יותר להתחיל את הבוקר לאחר מספר שעות צום בשינה, עם מיץ טרי שנסחט במסחטת מיצים איטית, מזין, מרענן ונותן בוסט של אנרגיה להתחיל את היום.

   4. עשו לכם מנהג להכין שייק עם כל המשפחה – אחהצ כאשר כל המשפחה מתכנסת, הכנת שייק ביחד הינו מנהג מקרב, משמח ומזין במיוחד. העזרו במתכונים שבאתר ובעמוד הפייסבוק שלנו.

   5. אכלו יותר פירות וירקות – פירות וירקות חשובים מאד בתפריט, וצריכים להוות יותר

מחצי מהמזון שאתם אוכלים ביום. סלט גדול כל ערב במגוון צבעים חשוב מאד על מנת לספק לגופינו מספיק אנטיאוקסידנטים שיגנו על הגוף מפני רדיקלים חופשיים.

   6. עסקו בתחביב שאתם אוהבים גם בריאות הנפש חשובה לא פחות – בחרו לפחות תחביב אחד שחלמתם תמיד למצוא לו זמן. אין הדבר העומד בפני הרצון.

   7. תקפידו על שעות שינה מספקות – נכון שאין זמן לכלום ואתם מוצאים את עצמכם עושים את הסידורים בערב מאוחר אחרי שכולם ישנים, אבל השינה הינה חשובה מאד למערכת החיסון שלכם ולתחושת החיוניות ליום הבא.

  8. היסתכלו על המרכיבים שעל המצרכים שאתם רוכשים – שימו לב מה שאתם קונים ומתכוונים להכניס לגופכם: צבעי מאכל, חומרים משמרים, E למינהם, חומרים שונים שאינכם מזהים קרוב לוודאי שאינם אמורים להכנס למערכת העיכול שלכם ואם כן, עלולים לעשות נזק.

 9. הקפידו להמנע מכימיקלים ככל הניתן: בקבוקי פלסטיק, כלי הגשת מזון מפלסטיק, תכשירים היגיינים כמו שמפו, סבון, קרם גוף הקפידו שיהיו מחומרים טבעיים.

תתחילו לחיות בריא 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר