ronlight
basket (0)

צילום תמונת סלפי: 8 טיפים מנצחים

על אף שצילום תמונת סלפי אינו רעיון חדש במיוחד, שכן תמונת הסלפי הראשונה צולמה בשנת 1839; היא עדיין תכתב בספרי ההיסטוריה כאחת השייכת לעשור הראשון של המאה ה-21. אין אדם שלא צילם את עצמו בתמונת סלפי בשני העשורים האחרונים, ובזכות המצלמות המשוכללת שיש היום בטלפונים החכמים, התמונות יוצאות מוצלחות להפליא. אבל כדי לצלם את תמונת הסלפי המחמיאה והיפה ביותר כדאי לעקוב אחר שמונה טיפים מנצחים. הכינו את מצלמת הטלפון החכם שלכם, כבר מתחילים.

 

איך לצלם סלפי מחמיא?

אין ספק שכולנו רוצים להצליח לצלם את תמונת הסלפי הכי מחמיאה ומוצלחת שנוכל לצלם. צילום סלפי טוב לא שמור רק לצלמים מוכשרים ולמשפעני רשת – בעזרת שמונה טיפים בסיסיים תוכלו לצלם את תמונת הסלפי הכי מחמיאה ושווה שרק אפשר:

 

1.     זוויות זה הכול בחיים: מציאת הזווית הנכונה

כולנו שמענו מתישהו בחיים שהכול הוא עניין של זוויות, והמשפט הזה בהחלט נכון, בעיקר כשמדובר בזיוויות צילום. זווית צילום נכונה יכולה ממש "לפסל" את הפנים ולהבליט את הצדדים היותר יפים של הפנים שלכם. כשאנחנו מדברים על זווית צילום נכונה אנחנו מדברים גם על הנחת הסמארטפונים שלכם בזווית הנכונה באמצעות היד וגם על הזווית שבה מונח הראש שלכם.

נתחיל מהזיווית של הטלפון החכם. בדרך כלל מצלמים סלפי כשמצלמת הטלפון ממוקמת בזיוות גבוהה יחסית. צילום מזווית נמוכה לרוב יכול להיות פחות מחמיא לפנים. זווית גבוהה תעזור לאור הטבעי "ליפול" על הפנים בצורה טובה יותר ולעזור לחדד מעט את תווי הפנים. עם זאת, אין סיבה לצלם סלפי מזיוות גבוהה מדיי, נסו להחזיק את הטלפון בקו ישר לפנים אך בהטיה כלפי מטה. באשר לזווית הפנים, נסו להזיז את הראש בעדינות עד שתתקלו בזיוות המחמיאה לכם ביותר. ניסוי וטעיה הוא שם המשחק כאן. נסו לצלם כמה תמונות בכמה זיוות עד שתכירו את הזווית שהכי מחמיאה לכם.

 

2.     איזה צד הוא הצד הטוב שלכם?

הפנים שלנו לא סימטריות, צד ימין וצד שמאל של הפנים לא זהות לגמרי, גם אם זה נראה ככה. לכל אחד מאיתנו יש הצד שמחמיא לו יותר. גם פה, שיטת ניסוי וטעיה תעבוד מעולה. נסו לבחון את הפנים שלכם מול המראה ובדקו איזה צד חביב עליכם יותר; צלמו סלפי גם מצד ימין וגם מצד שמאל, אנחנו בטוחים שתמצאו את הצד העדיף עליכם.

 

3.     הדליקו את תאורת הרינג: התאורה עושה את ההבדל

בין אם אתם רוצים לצלם את תמונת הסלפי שלכם במקום קבוע ובין אם בכל פעם במקום חדש, התאורה היא המפתח לתמונה מנצחת. השתדלו להעדיף תאורה טבעית על פני תאורה מלאכותית, כמו תאורת לד או אור לבן מידי. נסו להבין מאיזה כיוון האור מגיע ותעמדו מול מקור האור ולא כשאתם מפנים לו את הגב. נסו לחפש מקומות בבית שיש בהם מקור אור כמו חלון או מרפסת ובדקו באיזו שעה ביום האור הכי מחמיא ונכון לכם. לפעמים ריכוך האור בעזרת וילון יכול להניב תוצאות מדהימות. טיפ נוסף הוא שימוש בתאורת רינג שתעזור לכם לצלם כמו בלוגר, שכן אושיות רשת רבות משתמשות בהן באופן קבוע. בדרך כלל לתאורת רינג יש מעמד מיוחד שבו אפשר להניח את הטלפון; אפשר לבחור את צבע התאורה המתאים – לבן או צהוב וכמו כן לבחור את עוצמת חוזק האור.

 

4.     לא לשכוח לחייך!

אומנם תמיד תוכלו לצלם תמונת סלפי בפנים רציניות ועדיין לצלם תמונת סלפי יפה, אבל אין כמו חיוך גדול אחד כדי לכבוש את כל מי שיראה את תמונת הסלפי המושלמת שלכם. חייכו חיוך גדול מלא בשיניים, אנחנו בטוחים שהוא ישדרג לכם מאוד את תמונת הסלפי.

 

צילום תמונת סלפי מושלמת

צילום תמונת סלפי מושלם

אחרי שהבנו איך למקסם את הסלפי כך שהוא יתאים לנו אישית, ניתן עוד טיפים שמתמקדים ברקע של התמונה:

 

5.     לא להסתפק באחת

מזמן עברנו את עידן הפילים והיום אפשר לצלם תמונות בלי הגבלה, וכמה שיותר, יותר טוב. צלמו שוב ושוב, בכל פעם מזווית טיפה שונה, בתסרוקות שונות ובבגדים שונים. אחרי שתצלמו כמות מספקת של תמונות, צאו למבצע איתור בגלריה התמונות בטלפון בחיפוש אחר תמונת הסלפי המושלמת. לפעמים התמונות שחשבנו שהכי פחות נאהב הן התמונות הכי יפות, והן אלה שיהפכו לתמונת הסלפי הבאה בוואטסאפ שלנו – נסו, מקסימום תצליחו.

 

6.     הפרטים הקטנים חשובים: שימו לב לרקע

גם הרקע שבתמונת הסלפי הוא חלק בלתי נפרד ממנה וחשוב לשים לב גם אליו. אם בחרתם לצלם תמונת סלפי כדי להצטלם כשרקע של שקיעה מהממת נמצא מאחוריכם או על רקע גלי הים, כדאי לראות שגם הם "הצטלמו טוב". בדקו שהרקע לא מטושטש או שאף אדם או חפץ נכנסו לפריים. אם בחרתם לצלם את תמונת הסלפי שלכם בבית, כדאי לארגן טיפה ולסדר את החלל כדי שהפוקס בתמונה יהיה עליכם ולא על המתרחש מאחור. עדיף לבחור ברקע כמה שיותר ניטרלי ונקי כדי שלא ימשוך המון תשומת לב.

 

7.     הטיפ החשוב ביותר: ניקוי עדשת המצלמה

גם אם תיישמו את כל הטיפים שנתנו כאן, תמונת הסלפי לא תהיה מוצלחת אם עדשת מצלמת הטלפון תהיה מלוכלכת. שנייה לפני שאתם מצלמים את הסלפי, נקו את עדשת המצלמה בעזרת מטלית נקייה או אפילו בעזרת שרוול החולצה. וודאו שאין כתמים בתמונה ושהתמונה שמשתקפת מבעד לעדשת המצלמה בהירה ונקייה ורק אז החלו לצלם – אולי זה הטיפ הכי פשוט, אבל הוא בהחלט הכי חשוב.

 

טיפים לסלפי משודרג!

אנחנו עוד מעט מסיימים וכבר נוכל לצלם את תמונת הסלפי המושלמת, אבל מה אם אנחנו לא לבד? אם את תמונת הסלפי שלכם ייעדתם דווקא לקבוצה, הינה כמה כללים פשוטים שיעזרו לצילום תמונת הסלפי שתחמיא לכולם:

 

8.     צילום תמונה קבוצתית

תמונות סלפי לא נועדו בהכרח לתמונות יחד, אפשר להוציא תמונות קבוצתיות מהממות בתמונות סלפי. תוכלו להחזיק את הטלפון במצב רחובי כדי לאפשר לתמונה להכיל את כל האנשים. אם התמונה מכילה קבוצה גדולה מאוד של אנשים, תוכלו לבקש ממצלם התמונה ללכת טיפה קדימה וכך לאפשר לכל האנשים להיכנס לתמונה. טיפ נוסף הוא לצלם את התמונה בעזרת מקל סלפי, הוא ירחיק את הטלפון וכך יאפשר להגדיל את כמות האנשים שיכולים להיכנס לתמונה.

 

לסיכום

זהו, עכשיו אתם בהחלט יכולים לצלם תמונת סלפי מחמיאה ומוצלחת – עקבו אחרת שמונת הטיפים האלה ואנחנו בטוחים שבעזרת מעט תרגלו והתמדה, גם לכם תצא תמונת הסלפי המושלמת. תיהנו!

 

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר