ronlight
basket (0)

נא לא להפריע: 3 אוזניות מבטלות רעשים שלא יקרעו לכם את הכיס

בין אם אתם אנשי עסקים שטסים הרבה בעולם ומחפשים את הדרך המושלמת להירדם בטיסה, תלמידים בתיכון שצריכים להתרכז לקראת מבחנים חשובים ובגרויות, גיימרים או חובבי מוזיקה נלהבים שאוהבים סאונד מקיף ללא שום הפרעה – אוזניות מבטלות רעשים זה בלי ספק המוצר המושלם עבורכם. ביטול רעשים אקטיבי מבודד לחלוטין כניסת סאונד חיצוני, ומאפשר לנו להאזין לסאונד בניתוק מושלם מהסביבה ללא צורך להגביר את הווליום של האוזניות למקסימום. הרבה אנשים חושבים שמדובר במוצרים יקרים מאוד, אבל מתברר שיש בשוק כמה דגמים לא פחות ממעולים במחירים הרבה יותר נגישים והגיוניים. אנחנו רוצים כמובן להכיר לכם אותם, אבל נתחיל קודם כל בכמה מילים על הטכנולוגיה ועל הפופולריות הגוברת של המוצר.

 

כיצד עובדת הטכנולוגיה של אוזניות מבטלות רעשים?

מבלי להלאות אתכם בהסברים על סאונד ועל גלי קול, הטכנולוגיה של אוזניות מבטלות רעש נשענת בעצם על יצירת איחוד הצלילים החיצוניים עם הסאונד החיצוני שרוצים לנטרל. באוזניות הללו יש מיקרופון זעיר וחכם שמודד את הסאונד שמגיע מבחוץ, ולמעשה משלב אותו בסאונד המתנגן באוזניות כך שהוא בעצם מתבטל. אוזניות מבטלות רעשים מצטיינות בביטול רעש באופן כללי, אך קצת פחות כשמדובר בסאונד בדציבלים גבוהים. לכן חשוב למצוא אוזניות עם בידוד איכותי ולא רק עם טכנולוגיית ביטול רעשים פעילה. אוזניות רגילות מסתמכות על טכנולוגיות בידוד האוזן בלבד ולא כוללות רכיב ביטול רעשים אקטיבי.

 

מדוע יש עלייה בדרישה לאוזניות מבטלות רעש ללימודים?

מעבר לאיכות הסאונד, נראה שיש לאוזניות מבטלות רעשים עוד יתרון משמעותי ביותר: הן בעצם מאפשרות למשתמש ניתוק מוחלט מהסביבה, וככל שהזמן עובר גוברת הדרישה לאוזניות האלו בקרב תלמידים, סטודנטים, עובדים עצמאיים ואנשי עסקים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז או שזקוקים לשקט מוחלט בעת ריכוז. זה לא הפתרון הבלעדי והוא גם לא מתאים לכולם, אבל נראה שיש לא מעט אנשים שזה בהחלט עוזר להם. המגמה הזו דרבנה את היצרניות לפתח מוצרים איכותיים יותר.

 

אז אם גם אתם זקוקים לאוזניות כזו כדי ללמוד או לעבוד, חשוב לבחור באוזניות האידאליות עבורכם, ובדגם המומלץ ביותר שיתאים לצרכים שלכם. הינה כמה אוזניות מבטלות רעש מומלצות, דגמים שמשלבים טכנולוגיית ביטול רעשים ובמגוון רחב של מחירים.

 

אוזניות מבטלות רעשים - המומלצות שלנו :

 

אוזניות אלחוטיות  CRUSHER ANC Skullcandy 

נתחיל עם אחד הדגמים הנפלאים שתוכלו למצוא במחיר כזה: CRUSHER ANC Skullcandy. קודם כל צריך לדבר על טכנולוגיית השמע הייחודית של המותג עם מערכת ביטול רעשים אקטיבית חזקה מתמיד, ואודיו שמותאם באופן אישי למאזין. פיצ׳ר מגניב שיאהבו במיוחד הגיימרים וחובבי הסרטים הוא רטט באס מובנה עדין, שאותו תשמעו בכל פעם שבס מתנגן. אפשר אפילו לשלוט בו ולכוון את העוצמה שלו לדרגה רצויה. כל דגם מצוין של Skullcandy ניתן לחבר לאפליקציה הייעודית שמפענחת את השמיעה שלכם, יוצרת פרופיל האזנה מותאם אישית ומתאימה סאונד בצורה מדויקת. ביטול הרעשים הוא יוצא דופן באיכותו ולכן זה דגם מצוין למי שעובדים במקומות רועשים, לטיסות ואפילו למי שגר עם שותפים – הניתוק המושלם. לאוזניות חיבור בלוטוס׳ אלחוטי כמובן, עד 24 שעות של חיי סוללה, רפידות עם קצף זיכרון לאוזניים ואפילו מיקרופון מובנה לגיימרים. בקיצור – הבחירה המושלמת. באתר רונלייט המחיר שלהן הוא 1099 שקלים בלבד.

 

אוזניות אלחוטיות  Venue Wireless Noise-Cancelling

ואם אתם מחפשים חיסכון אפילו רציני יותר, הנה אוזניות נהדרות בפחות מ-1000 ש״ח (749 ש״ח באתר רונלייט) שיעשו עבודה מעולה ויתאימו להרבה מאד אנשים. נתחיל עם הדברים הבסיסיים: חיבור בלוטוס׳ וגם חיבור חוטי, כפתורי שליטה לבקרת שיחה, רצועת שמע ועוצמה וטכנולוגיית טעינה מעולה המאפשרת ניגון של חמש אחרי 10 דקות טעינה בלבד. מה שנהדר בדגם הזה הוא שביטול הרעש הוא יעיל ואיכותי כמו שרק Skullcandy יודעת. טכנולוגיה מתקדמת המבטלת רעשים גם בדציבלים גבוהים במיוחד, לצד בידוד חיצוני איכותי. העיצוב נקי ואלגנטי, המשקל הוא קל יחסית ולכן ההרכבה היא נוחה וטבעית. עוד פיצ'ר נחמד הוא העוזר הקולי שיאפשר לנו להעביר שירים, לשלוט בעוצמת השמע ואפילו לשלוח הודעות טקסט לחברים אם נרצה ללא שימוש בידיים.

 

אוזניות אלחוטיות Hesh ANC  

עדיין מעט חורג מהתקציב? אל דאגה, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם, ואתם כבר יכולים לנחש על איזה מותג אנחנו מדברים (אנחנו מדברים על Skullcandy כמובן). במחיר של 449 שקלים באתר רונלייט אתם מקבלים את מה שנחשב היום ככל הנראה לדגם האוזניות מבטלות הרעשים הטוב ביותר ביחס לתמורה. חיי סוללה לא רעים של עד 22 שעות וטעינה מהירה של 10 דקות, שתאפשר כשלוש שעות האזנה, מיקרופון לשיחות וכפתורים נוחים לשליטה, עיצוב קומפקטי ומתקפל להרכבה ונשיאה נוחה וכמובן כריות אוזניים איכותית. אל תדאגו, לא שכחנו: טכנולוגיית ביטול רעשים יוצאת דופן. נכון, הוא לא ברמה של שני הדגמים של לעיל, אבל עדיין מדובר באיכות לא מתפשרת שרק מותג אוזניות ענק וחזק כמו Skullcandy יודע לספק. זה בהחלט יתאים למשתמש הממוצע, ולכן זו אפשרות פשוט נפלאה.  

 

סיכום

אוזניות מבטלות רעשים זה מוצר נהדר שמתאים לא רק לגיימרים, חובבי מוזיקה וצופים נלהבים של סרטים באיכות סאונד גבוהה, אלא גם כלי נהדר למי שסובל מהפרעות קשב וריכוז ואפילו למי שסובל מהפרעות שינה. פעם היה קשה למצוא אוזניות כאלו במחירים נוחים ומתקבלים על הדעת, אבל הימים האלו עברו ובהחלט ניתן למצוא דגמים פשוט נהדרים במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. באתר רונלייט תמצאו את המחירים הטובים ביותר של היבואן הרשמי, ואנו ממליצים בחום להיכנס ולראות בעצמכם. האזנה נעימה!

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר