ronlight
basket (0)

איך לבחור אוזניות?

אם צריך לבחור גאדג׳ט אחד שהפך את החיים של כולנו להרבה יותר קלים בעידן הזה, האוזניות החכמות והמודרניות יגיעו לכל הפחות לשלישיית הגמר. אוזניות טובות מאפשרות לנו ליהנות מאיכות שמע בשיחות ובהאזנה למוזיקה ווידאו בטלפון ומלוות אותנו בשלל מצבים, החל מזמן לריכוז בעבודה, דרך נסיעות ושיחות בתחבורה ציבורית ועד להאזנה למוזיקה באימוני כושר. אם גם אתם רוצים לרכוש אוזניות בקרוב, כאן תוכלו להבין בדיוק איך עושים את זה ולהכיר יותר לעומק את הדגמים השונים של אוזניות שקיימים.

 

איך לבחור אוזניות? הפרמטרים

 

איכות הצליל

מן הסתם הפרמטר החשוב ביותר ואנחנו רוצים לקנות אוזניות שהסאונד בהן נשמע מעולה. מה זה בדיוק אומר? זה בעיקר תלוי בשימושים השונים של כל אחד לצד העדפות הסאונד. עם זאת, ברור שיש רמות שונות של איכות סאונד ואם רוצים חוויה טובה לאורך זמן, שווה בהחלט להשקיע בדגם שיש לו איכות סאונד ברמה גבוהה.

 

בידוד קול

הפיצ׳ר הזה הוא אחד החשובים ביותר בעידן שלנו. בידוד קול הוא טכנולוגיה שבעצם מאפשרת ניתוק מוחלט מרעשים בעולם החיצוני. בדגמים שונים הדרגות משתנות ואפשר למצוא בקצה אחד דגמים המציעים ביטול רעשים מעולה לצד כאלו ללא הפיצ׳ר הזה בכלל. אגב, אוזניות ללא בידוד קול הן לא בהכרח אוזניות לא טובות, רק צריך להבין שלא נקבל את החוויה הזו של ניתוק מהעולם החיצוני, אלא אם אנחנו בסביבה שקטה וסטרילית לגמרי.

 

טווח תדרים

כלומר – עד איזה עומק של הצליל אנחנו שומעים. ככל שדגם איכותי יותר, כך עולה גם טווח התדרים, מה שאומר ששומעים את הסאונד בצורה יותר עמוקה ומלאה. מי שמחפש סאונד מעולה להאזנה למוזיקה למשל, חייב לכוון לטווח תדרים רחב. מי שמשתמש באוזניות בעיקר בשביל שיחות לעומת זאת, לא חייב להתעקש על זה בכלל.

 

צורת האחיזה של האוזניות

יש כל מיני תצורות של אוזניות. הנפוצות ביותר הן אוזניות קשת, אוזניות אלחוטיות, אוזניות inEar ואוזניות חוטיות. גם כאן חשוב מאוד להגדיר קודם כל את המטרה לשמה אנחנו קונים אוזניות וכך נוכל לבחור את התצורה שתשרת אותנו הכי טוב (כמובן שגם הנוחות משחקת תפקיד לא קטן).

 

סוללה (לאוזניות אלחוטיות)

אם כמו רוב האנשים, גם אתם מתכננים לרכוש אוזניות אלחוטיות, אז חשוב גם לשים דגש בנושא הסוללה. אם אתם זקוקים לשימוש רב מחוץ לבית (למשל ריצות, טיולים, עבודה), שווה לגמרי לכוון לאוזניות אלחוטיות מומלצות שיש להן סוללה חזקה וזמן שימוש ארוך. אם אתם כאלה המקפידים להטעין בזמן ויש לכם איפה להטעין את האוזניות, אפשר גם למצוא דגמים שהסוללה קצת פחות טובה.

 

מהו יעד השימוש העיקרי באוזניות?

שימו לב שכדי לעשות את הבחירה הנכונה, אתם חייבים להבין בדיוק מה המטרה של האוזניות שאתם קונים. מי שצריך אוזניות לנסיעות בתחבורה ציבורית, לא ייבחר בהכרח דגמים שיתאימו למי שצריך אוזניות לריצות ארוכות או אוזניות לחדר כושר. ברגע שתבינו בדיוק איך אתם עומדים להשתמש באוזניות, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את הדגם הנכון לכם.

 

איך לבחור אוזניות

איזה סוג אוזניות הכי יתאים לכם?

אם ככה, בואו נעבור עכשיו על הסוגים הנפוצים של אוזניות, נכיר אותם קצת יותר לעומק וננסה להבין למי הם מתאימים.

  • אוזניות אלחוטיות: ככל הנראה האוזניות הנפוצות ביותר היום. המושג אוזניות אלחוטיות מתייחס לכל דגם שהוא שעובד באופן אלחוטי. מרבית הדגמים היום עובדים בטכנולוגיית בלוטות׳ ולא מצריכים חיבור חוטי. היתרון של אוזניות אלחוטיות הוא ברור – נוחות, דינאמיות, אפשר לעבור ממקום למקום בקלות ובלי סרבול.
  • אוזניות קשת: אוזניות קשת בימינו הם בעצם הפיתוח של האוזניות המיתולוגיות שאתנו עוד משנות השמונים. היתרון כאן הוא אחיזה נוחה על הראש ללא תזוזות, האיטום והכיסוי של האוזן. החיסרון הוא שהן פחות מתאימות לספורט וככל הנראה ייפלו במהלך תזוזות. כמובן שאפשר למצוא היום מבחר גדול של אוזניות קשת אלחוטיות והן מאוד נפוצות בעולם הגיימינג ובקרב חובבי מוזיקה שאוהבים סאונד איכותי.
  • אוזניות inEar: האוזניות האלו הפכו לפופולריות ביותר בשנים האחרונות בזכות דגמים מעולים המציעות לא מעט חברות טכנולוגיה. היתרון של אזניות inEar הוא הקומפקטיות. אוזניות קטנות ונוחות שכמעט לא רואים בעין. אחסון קל ונוח בקייסים ייחודיים, סוללות חזקות לזמני שימוש ארוכים. בקיצור, הרבה מאוד דגמים מוצלחים ומומלצים.
  • אוזניות חוטיות: אז היום עדיין אפשר למצוא דגמים של אוזניות חוט. יש אגב דגמים מצוינים שנותנים סאונד טוב והיתרון שלא צריך להטעין ומתחברים ישר לטלפון. נכון, אין את היתרונות של נוחות ודינאמיות, אבל בשביל הרבה אנשים זה מצוין, אפילו בתור אוזניות חירום.

 

איך לבחור אוזניות בלוטוס?

אם החלטתם לקנות אוזניות בלוטות', הביאו בחשבון קודם כל את הצרכים וההעדפות שלכם. הגדירו את השימוש המיועד (בין אם לנסיעה, אימונים או לפנאי בבית). בדקו אם יש תכונות כמו ביטול רעשים אקטיבי או עמידות בזיעה לפעילויות ספורט. זכרו לברר לגבי חיי הסוללה, וודאו שהיא מתאימה לדפוסי השימוש. אל תתפשרו על עיצוב נוח וכזה שמתחבר לסטייל שלכם. שווה לקרוא ביקורות וסקירות כדי להבין למה מומלץ לקנות אוזניות אלחוטיות. בשורה התחתונה, בחירת אוזניות בלוטות׳ טובה היא למצוא את האיזון הנכון בין פיצ׳רים, נוחות וביצועים.

 

כמה עולות אוזניות?

טווח המחירים הוא רחב ואפשר למצוא אוזניות חוט פשוטות במחיר של כמה עשרות שקלים, לצד דגמים אלחוטיים המובילים בעולם שיכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. כמובן שלא צריך לשלם מחירים כאלו ואפשר למצוא דגמים מצוינים החל מכמה מאות שקלים. מי שרוצה אוזניות מעולות לאורך זמן רצוי שישקיע בין 600 ל-1,500 שקלים.

 

לסיכום

מכאן זה הזמן שלכם למצוא את הדגם שהכי מתאים לכם. באתר רולנייט תוכלו למצוא מגוון עצום של דגמים מובילים מכל הסוגים, במחירים הטובים ביותר ועם אחריות יצרן. רוצים לדעת עוד? זה הזמן להכיר אותם כאן באתר ולמצוא מידע נוסף.

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר