ronlight
basket (0)

איך לבחור מכונת שטיפה בלחץ?

נראה שניקוי הוא משימה אשר לעולם לא נגמרת, ותמיד נחפש את הפתרונות הטובים ביותר לניקוי מושלם ומצוחצח. פתרון מעולה, מקצועי ומהיר למשימות ניקוי מספקת מכונת שטיפה בלחץ. כיצד בוחרים מכונה כזו? אילו סוגי מכונות קיימים ועל מה כדאי לשים לב רגע לפני הבחירה במכונת שטיפה בלחץ? הינה התשובות לכל השאלות.

 

כיצד פועלת מכונת השטיפה בלחץ?

מכונת שטיפה בלחץ היא מכונת שטיפה בזרם של נוזל אך כאמור "בלחץ". פרט קטן זה הוא הסוד ליתרון הגדול מאוד שיש למכונת שטיפה בלחץ על שטיפה בזרם המים הרגיל. הודות למנגנון יצירת הלחץ, מתקבל זרם חזק הרבה יותר המאפשר ניקוי חזק וגם מהיר מהרגיל, כל זאת תוך צריכת כמות קטנה יותר של מים. במכונות אלה קיים מנוע אשר שואב את המים ממקור המים ומוציא אותם מהמכשיר בלחץ. היציאה היא דרך פתח צר – דבר שמגביר את מהירות הזרימה. המים עצמם עשויים להיות מחוממים או שלא, ולכלול חומרי ניקוי כאלה ואחרים בהתאם לצורך.

 

סוגי מכונות השטיפה בלחץ

המכונות הן מכונות לשימוש תעשייתי או מכונות שמיועדות לשימוש ביתי פרטי. כמובן, המכונות התעשייתיות הן היותר משוכללות, חזקות וגם יקרות, וגם הלחץ שהן מסוגלות לייצר יהיה גדול יותר. כך שיש מכונות שטיפה בלחץ מסוגים בסיסיים יותר ויש מכונות שהן מתקדמות ומקצועיות יותר. המתקדמות עשויות לכלול תכונות מיוחדות רבות, כגון מערכת קירור למנוע. המנוע עשוי להיות מנוע חשמלי או מבוסס דלק. בהמשך לכך, המכשיר עשוי להתחבר לחשמל בכבל או להיות נייד (מבוסס בנזין או דיזל או נטען). הניידות מושפעת גם ממשקל המוצר ומסוג ומגודל הגלגלים שהוא כולל. המים במכשיר עשויים להיות קרים או חמים בהתאם לצורך.

 

דגשים חשובים לקראת הבחירה

אז איך לבחור מכונת שטיפה בלחץ? כדאי לשים לב בין השאר לנקודות האלה:

 

מה יהיה אופי השימוש במכונת השטיפה בלחץ?

ככל שתתאימו את המכונה למשימות שיעמדו לפניה, כך תוכלו לנקות בצורה הטובה והנוחה ביותר. לדוגמה: ניקוי אזורים מסובכים להגעה, ישפיע על מפרט המכונה שתחפשו (שמוטב שתהיה קלה וניידת).

 

סביבת העבודה

האם דרושה מכונת שטיפה בעיקר לניקוי בתוך הבית? בשביל הגינה שלכם או לניקוי מוסך? כל אלה צריכים להיות מובאים בחשבון.

 

אביזרים נלווים נדרשים למכונה

עשויים להיות זמינים לא מעט אביזרים למכונת שטיפה בלחץ כגון סוללה, מוט מאריך או מטען.

 

בעזרת אילו חומרי ניקוי המכונה עובדת?

חומרי הניקוי הם רכיב חיוני וחשוב ביותר בפעולת מכונות השטיפה מבחינת האפקטיביות ומהירות השגת התוצאה הרצויה.

 

קיימו בדק בית למותג לפני

  • האם אנשים ממליצים עליו? חשוב לחפש המלצות על המותג שבו מדובר ולשים לב שאלה המלצות ממקורות אמינים.
  • האם המוצרים שלהם אמינים? אפשר לחפש באינטרנט מידע לגבי אמינות הדגמים השונים והיצרנים שמאחוריהם. כמו כן, אם אתם מכירים מי שכבר התנסו במכונה ספציפית, תוכלו לקבל בצורה כזו פידבק מאוד שימושי על תקלות, על נוחות שימוש וכדומה.
  • עם אחריות או בלי אחריות? כמובן, עדיף לרכוש מוצרים שישי להם אחריות וכך הדבר גם לגבי מכונות השטיפה בלחץ. זאת בעיקר מאחר שמדובר במכונה שכוללת מנוע ומשאבה. כלומר, מכונה בעלת רמת מורכבות מסוימת, אשר גם עושה עבודה אינטנסיבית למדי. האחריות היא גם עדות לכך שהיצרן עומד מאחורי המוצר, כמוצר שבנוי באופן חזק ואיכותי וכזה שלא יתקלקל כל כך מהר.
  • יבואן רשמי או יבוא מקביל? כשרוצים לקנות מוצר מסוים כמו מכשיר חשמל – אחת ההחלטות החשובות שצריך לעשות היא אם לרכוש את המוצר מיבואן רשמי או דווקא מיבוא מקביל. לרוב, מוצרים שנמכרים ביבוא רשמי הם מוצרים מקוריים עם מפרט מלא וכל החלקים והעזרים המקוריים שמגיעים איתם, חלפים מקוריים בלבד, שירות מהיר לפי הסטנדרט של המותג, מוצרים איכותיים שמחזיקים שנים ארוכות ובעיקר שקט נפשי.

 

לסיכום

אפשר ומומלץ לקרוא טיפים לניקיון הבית, וטיפים מיוחדים כגון טיפים לניקיון פסח, אך מעטים הטיפים שיוכלו להתחרות בעצה הפשוטה: רכשו מכונת שטיפה בלחץ! מדובר פשוט בליגה אחרת של ניקיון ומהירות.

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר